Hvordan har medforeldrenes reaksjon vært? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

først når jeg fikk positiv digital turte vi å tro på det! Og da ble han kjempeglad og han gleder seg veldig 

Da brast vi begge to ut i full gråt og bare hang rundt halsen på hverandre. Tror vi stod der å hulka i flere minutter. Kommer ikke til å glemme det øyeblikket med det første 

Vi har prøvd i så mange år, at når jeg fikk første svake strek på en strimmeltest fra RFSU trodde jeg nesten ikke mine egne øyne. Viste den til mannen min og han ble helt i sjokk han også. Vi bestemte oss for å ta en digital test ganske rett etterpå, (klarte vell å holde meg ca. 2 timer før jeg tok digital). Vi stod på badet sammen og ventet på svar. Det føltes ut som at timeglasset varte i eeeeeevigheter, og så den slo ut på Gravid 1-2Da brast vi begge to ut i full gråt og bare hang rundt halsen på hverandre. Tror vi stod der å hulka i flere minutter. Kommer ikke til å glemme det øyeblikket med det første
![]()

Så koselig å høre om de fine reaksjonene
Min mann kunne nok vært gladere syns jeg.. han hadde gått med på å «se hva som skjer» når vi kuttet ut kondomer. Jeg har hatt stort ønske i mange år på å få tre barn.
Han uffa seg bare over at nå ble det mye jobb igjen![]()

Så koselig å høre om de fine reaksjonene
Min mann kunne nok vært gladere syns jeg.. han hadde gått med på å «se hva som skjer» når vi kuttet ut kondomer. Jeg har hatt stort ønske i mange år på å få tre barn.
Han uffa seg bare over at nå ble det mye jobb igjen![]()

Jeg kvia meg hele dagen og endte med å slenge det ut ved leggetid ettersom jeg ikke forventet den helt store reaksjonenHar vi samme mann?
Fikk positiv i dag selv, og vi prøver også på tredjemann. Han er ikke like gira som jeg, for han lengter etter fritid og energi
Såå, jeg vil fortelle i morgen på en gøyal måte! Tips?
Han sa senest i ettermiddag at han ikke tror jeg er gravid![]()
jeg hadde rett, han gikk helt i fornektelse modus Og vi har knapt snakket om det siden
men av tidligere erfaring så blir det nok bedre om noen uker..
ble noen tårer på oss begge. Han bruker nok litt tid på å fordøye det, for han hadde ikke trodd det gikk denne gangen! Glad er han iallefall 
Haha jeg sa akkurat det sammeHan ble kjempeglad!! Helt til han spurte hva «2-3» på CB digital sto for, og jeg svarte «antall barn i magen»![]()

priceless!Hahaha!!!Han ble kjempeglad!! Helt til han spurte hva «2-3» på CB digital sto for, og jeg svarte «antall barn i magen»![]()

Hahaha!!Han ble kjempeglad!! Helt til han spurte hva «2-3» på CB digital sto for, og jeg svarte «antall barn i magen»![]()

Hahaha, elsker den der!Han ble kjempeglad!! Helt til han spurte hva «2-3» på CB digital sto for, og jeg svarte «antall barn i magen»![]()