Partnerens reaksjon

Jeg tok testen min på søndag etter jeg kom hjem fra kjæresten min.. hadde vært hos han noen dager og han bemerket humøret mitt når jeg var der:laughing005 helgen kom, men mensen kom ikke, han spurte om jeg ikke hadde fått mensen.. så jeg beroliget han med at det var sikkert bare syklusen som ikke var helt stabil enda (fjernet spiral i august):schocked028 så hadde jeg en digital test fra cb liggende her hjemme, så tenkte jeg jaja, kan jo ta den bare sånn for å roe nervene... men de ble alt annet enn rolig der testen lå å lyste positiv:laughing025 så da måtte jeg ringe han på Messenger da, så han fikk se testen selv, han studerte nøye før han bare begynte å smile:love017 så begynte han å le av meg som satt hysterisk og gråt, jeg hysterisk for å vente barn nr.4 og han super stolt av at svømmerne han var sterke gutter:laughing025
 
Vi har prøvd i så mange år, at når jeg fikk første svake strek på en strimmeltest fra RFSU trodde jeg nesten ikke mine egne øyne. Viste den til mannen min og han ble helt i sjokk han også. Vi bestemte oss for å ta en digital test ganske rett etterpå, (klarte vell å holde meg ca. 2 timer før jeg tok digital). Vi stod på badet sammen og ventet på svar. Det føltes ut som at timeglasset varte i eeeeeevigheter, og så den slo ut på Gravid 1-2 :Heartred:Heartred:Heartred Da brast vi begge to ut i full gråt og bare hang rundt halsen på hverandre. Tror vi stod der å hulka i flere minutter. Kommer ikke til å glemme det øyeblikket med det første :angel13
Ååå nå begynte jeg å gråte åå:arghh: <3 gratulerer så mye, <3
 
Vi tok testen tidlig lørdag morgen, og strek nr. 2 kom fort fram. Så hører jeg: «Det va jo det e sa!!!» (Det var jo det jeg sa). Han ropte ut etpar nordnorske gloser mens han smilte og jubla fra øre til øre. :happy090:laughing002

Vi har prøvd i mange år, er på tredje året med IVF - og positiv graviditetstest er vi ikke akkurat bortskjemt med.
 
Vi har to barn fra før, ble gravid på andre forsøk.. Med nr to klaffet det på første forsøk så ble ikke akkurat jubel i taket.. Men jeg la den digitale testen oppå en body i str 50 så han så den Når han kom hjem fra jobb. Ble en suss og en klem :angelic: <3 Men vi er veldige glade og gleder oss masse :)
 
Stor jubel og baluba. Ville ha to tette, men blir jo et stykke mellom de. Dette var måneden vi hadde minst trua på at det skulle skjedd, men dere vet hva de sier; det holder med en gang:hilarious: Han har sagt at han ville være med på ALLE tester jeg tok, men herregud, da hadde han jo trodd jeg var gal:D Så han ble midt sagt overrasket:)
 
Han ble nok litt satt ut. Jeg har snakka om siste mnd at jeg vil ha en tredjemann nå snart, så han gikk med på å droppe kondom én gang. Så hans respons på positiv test var: "det skal ikke så mye til altså..." men han ble glad når sjokket hadde lagt seg litt da :)
 
Mannen har ikke følelsene «på utsiden» her heller, men glad ble han nok. Tror han har ønsket seg barn lengre enn jeg. Men må dra følelsene litt ut av han :) han ser ganske praktisk på hele opplegget, og venter med å gire seg opp til han er mer sikker på at det går bra (TUL og uke 12) o_O får ikke «lov» til å kjøpe små og store ting før uke 12 :D
 
Vi var begge 99% sikre på at det var i boks, men han ble alikevel veldig glad :joyful: var på samme tid ikke kjempe stor overraskelse liksom
 
Gubben her fikk info mens han var på jobb. Så svarte: åja, skulle du sjekke det og hos legen.

Når han kom hjem sa han at han følt det på seg:p

Men sa ikke så mye mer om det. Men smiler litt mer for seg selv:p
 
En suss og gratulere. Men han hadde forventet det siden jeg var blitt så trøtt og frysen
 
Jeg testet først 8 dpo, syns jeg skimte en svak svak svak strek, men tenkte ikke noe over det (vi har fått hjelp via icsi /ivf) dagen etter 9dpo, så tok jeg en til bare for gøy, så kom det opp en svak svak svak strek, fikk helt sjokk, har aldri fått sånn sterk svak strek før, så jeg tok en digital, men den viste ikke gravid, men jeg viste den første og spurte om han så steken, noe han gjorde.. Men vi var usikre så ville ikke tenke for mye på det.

Dagen etter var det ikke tvil, streken var litt sterkere en dagen før, så jeg tok en digital, satt meg på gulvet på siden av mannen min som satt i stolen og scrollet på YouTube, mens vi ventet på testen skulle bli ferdig..

Det lyste GRAVID 1- 2!
Jeg ble helt sjokka, tok hendene forran munnen og begynte å gråte skikkelig, han kikket ned på testen, og smilte, så på meg og smilte enda mere og lo:Heartred

Vi har vært ufrivillig barnløse siden april 2018 (da begynte vi og prøve for fullt:Heartred)
Og aldri fått positiv test eller digital!

Så nå teller vi ned til tul :Heartred
Har nok til sammen tatt over 20 tester frem til i forgårs, bare for å dobbeltsjekke, jeg har fått 1 test med 2-3 og 3 tester med 3+
Den siste 3 + tok jeg I forgårs :knegg:
 
Jeg testet først 8 dpo, syns jeg skimte en svak svak svak strek, men tenkte ikke noe over det (vi har fått hjelp via icsi /ivf) dagen etter 9dpo, så tok jeg en til bare for gøy, så kom det opp en svak svak svak strek, fikk helt sjokk, har aldri fått sånn sterk svak strek før, så jeg tok en digital, men den viste ikke gravid, men jeg viste den første og spurte om han så steken, noe han gjorde.. Men vi var usikre så ville ikke tenke for mye på det.

Dagen etter var det ikke tvil, streken var litt sterkere en dagen før, så jeg tok en digital, satt meg på gulvet på siden av mannen min som satt i stolen og scrollet på YouTube, mens vi ventet på testen skulle bli ferdig..

Det lyste GRAVID 1- 2!
Jeg ble helt sjokka, tok hendene forran munnen og begynte å gråte skikkelig, han kikket ned på testen, og smilte, så på meg og smilte enda mere og lo:Heartred

Vi har vært ufrivillig barnløse siden april 2018 (da begynte vi og prøve for fullt:Heartred)
Og aldri fått positiv test eller digital!

Så nå teller vi ned til tul :Heartred
Har nok til sammen tatt over 20 tester frem til i forgårs, bare for å dobbeltsjekke, jeg har fått 1 test med 2-3 og 3 tester med 3+
Den siste 3 + tok jeg I forgårs :knegg:
Så herlig, <3 Gratulerer så mye :)
 
Jeg testet først 8 dpo, syns jeg skimte en svak svak svak strek, men tenkte ikke noe over det (vi har fått hjelp via icsi /ivf) dagen etter 9dpo, så tok jeg en til bare for gøy, så kom det opp en svak svak svak strek, fikk helt sjokk, har aldri fått sånn sterk svak strek før, så jeg tok en digital, men den viste ikke gravid, men jeg viste den første og spurte om han så steken, noe han gjorde.. Men vi var usikre så ville ikke tenke for mye på det.

Dagen etter var det ikke tvil, streken var litt sterkere en dagen før, så jeg tok en digital, satt meg på gulvet på siden av mannen min som satt i stolen og scrollet på YouTube, mens vi ventet på testen skulle bli ferdig..

Det lyste GRAVID 1- 2!
Jeg ble helt sjokka, tok hendene forran munnen og begynte å gråte skikkelig, han kikket ned på testen, og smilte, så på meg og smilte enda mere og lo:Heartred

Vi har vært ufrivillig barnløse siden april 2018 (da begynte vi og prøve for fullt:Heartred)
Og aldri fått positiv test eller digital!

Så nå teller vi ned til tul :Heartred
Har nok til sammen tatt over 20 tester frem til i forgårs, bare for å dobbeltsjekke, jeg har fått 1 test med 2-3 og 3 tester med 3+
Den siste 3 + tok jeg I forgårs :knegg:
Herlig ❤️❤️❤️ Gratulere så masse til dere begge! Minnet meg om min egen opplevelse! :angel13
 
Back
Topp