Partner på barsel/sykehus

Har ikke tenkt på at man kan havne på rom med flere. Er det vanlig? Hvilket sykehus hører du til?
Vanlig på Haukeland også. Der har de bare et visst antall enerom, mens resten er for to eller flere.
 
Første for meg og mannen min. Han skal være med på fødselen. I allefall deler av den. Vi har hunder som trenger tilsyn så han skal sove hjemme med de. Dette er den beste løsningen for oss da vi ikke ønsker for mye endringer for dem
 
Første for meg og mannen min. Han skal være med på fødselen. I allefall deler av den. Vi har hunder som trenger tilsyn så han skal sove hjemme med de. Dette er den beste løsningen for oss da vi ikke ønsker for mye endringer for dem
Forstår jeg godt:) Her har vi ordnet med henting og hundepass til vår. Har hele familien i nærheten, og de har heldigvis mulighet til å passe, selv på kort varsel:happy: Superheldig:joyful:
 
Jeg mistenker vi får begrenset liggetid på sykehuset grunnet Koronasmitten og den forventede økningen av syke på sykehuset og fravær hos helsepersonell fremover.

Selv håper jeg hvertfall mannen får være med på fødsel (regner med det kan bli begrenset om han er smittet) og satser på hjemreise så fort som bare mulig. Er det noe galt med meg eller baby, så er det selvsagt en helt annen ting.
 
Hei :) jeg var på sykehuset i går for en sjekk. Er i uke 38. Jeg fikk beskjed at far kan være med på fødsel, men besøks tiden for han er begrenset pga viruset. Det er ikke lov med noe annet besøk inn på sykehuset og at Man blir sendt hjem fortere en før. Altså at man helst ikke skal inn på barsel
 
Back
Topp