Parfymebruk

Augustbaby15

Forelsket i forumet
Hvor strenge er dere på det? Da tenker jeg først og fremst parfyme som i eau de toilette/perfume - ikke parfyme i vaskemiddel etc.

For jeg begynner å bli dritt lei min egen kroppslukt :D Bruker ikke tunge parfymer til vanlig, men allikevel. Savner en fresh lukt liksom. Aldri vært så lenge uten parfyme før. Har jo ikke hatt på noen ting siden før jeg ble satt igang for 4.5 uke siden. Argh.

Jada, er et I-landsproblem. But still!

Jeg bruker å spraye en dæsj bak i nakken min for der hun jo ikke :p

En sjelden gang når vi skal ut til byen en lørdag eller no, så bruker jeg en liten splæsj. Må føle meg litt fresh:p

Bruker ikke mens jeg ammer. Begynner å bruke den dag jeg drar 'ut' uten barna.
Er veldig vant til å gå uten,fordi det ikke er tillatt å parfymere på jobben min pga allergier. Får selv lett hodepine av for sterk parfymelukt.

Bruker ikke selv, venter med en liten dusj til han er i hvert all 3 mnd :) føler bare ikke et behov så da er det unødvendig!

Tar en "dusj" en gang i uka eller no:) mn bare sånn at jeg spayer i lufta å rygger inn i dusjn:) Føler liksom at den ikke blir så inntens den lukta om den fordeles utover håret å ryggen:))

Jeg bruker ikke parfyme ennå pga babyen, men mannen bruker og jeg sier ikke noe på det :p skal nok begynne å bruke så smått igjen jeg også :) må si jeg er lei av min egen kroppslukt jeg og

Jeg sluttet med parfyme når jeg var gravid med storesøster, kunne ikke utstå lukten av noen parfymer (selv de jeg elsket før). Jeg blir fortsatt litt småkvalm av for mye parfymelukt, så bruker det ikke og ikke mannen heller.

Men kommer nok til å bruke bittelitt om jeg skal på fest eller noe :)

Bruker parfyme :) Men sprayer en liten dæsj i håret slik at det ikke er i direkte kontakt med mini :-)
Noen gleder må en jo kunne unne seg ;-)

Back
Topp