Paraset

Saaraa

Betatt av forumet
Flere som tar Paraset (litt ofte) ? Legen har gitt grønt lys for det, men er jo litt bekymmret. Er mye dårlig.

Skal ikke være noe galt med å ta Paracet, men jeg personlig prøver å begrense bruken så mye som mulig.

Jeg har brukt mye paracet den siste tida, pga hodepine. Ca. 1g paracet daglig eller iallefall 5dager i uka.
Prøver å vente til hodepina er ille, men er jeg på jobb tar jeg når jeg føler det. Ellers blir d svart og jeg blir svimmel og skikkelig uvell.

Legen sier det er trygt. Og jordmor sa også d :)

Jeg måtte også forhøre meg med lege ang. paracet da jeg har mye kramper i bein (både før og under svangerskap) og hodepine til tider. Vet jo det er trygt, men må visst få det inne med teskje. Han sa det er trygt, men jeg signerer det sommermama sier og begrenser bruken så mye som mulig. blir gående med mye smerter og noen søvnløse netter, men får meg selv bare ikke til å ta mer smertestillende enn absolutt nødvendig. Blir mest om bekkenet er helt ødelagt at jeg tar en.

Begrenser.. Men tar opptil 2 3 gr om dagen på det værste

har ikke tatt noen smertestillende siden før jeg ble gravid.. tør ikke selv om det er gitt grønt lys:p

Back
Topp