Paranormal Activity

jeg syns IKKE den var skummel jeg... den var veldig langdryg, og var til tider litt kjedelig...

Jeg synes ikke den var noe skummel i det hele tatt [:)] Jeg ble heller skuffa [:)] og JEG er lettskremt og redd for sånt assa..

Da jeg satt den på så endte jeg opp med å sette den  på pause for å sjekke på på nette at dette faktisk var riktig film [8D] Trodde den skulle være bra og litt fart i jeg.. Etter så mange som skriver den er skummel osv.. Jeg satt bare å ventet på at den skulle ta slutt! Noe så kjedelig og ikke minst tregt.. [>:]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: *MamMathea*

du må se denne da[:D]

http://www.youtube.com/watch?v=4mP5Qs-X8o8
Huff,tør ikke..[:o]

neinei du kommer til å le godt, jeg lover!![:D]

ORIGINAL: Dalarama

nei er SUPER SKUFFA..... ikke så skummel.. slutten ødelegger alt

er du særiøs om det? hehehe. slutten var jo det eneste som kunne være en anelse skummelt.
Resten var jo bare kjedelig.. Hadde det ikke vært for slutten, hadde filmen vært helt elendig.

Syns ikke den var fæl i det hele tatt. Ble nesten litt skuffa [8|]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: niva

paranormal er skumlere enn blairwitch!
ekkel, hvertfall hvis du tror litt på at det er mer mellom himmel og jord og slikt :)
Jeg tror på det som ingen andre...[:(][X(][:o]

Eg og tror på sånt. Men eg blei skuffa. Blair witch va mye verre!

Jeg syns den var ekkel og jeg sliter fortsatt om kvelden for jeg bor ikke sammen kjæresten[:o] Så den for noen mnd siden...

Skal se nr 2 på kino.. kommer nok ikke til å slite noe mindre etter den[8D]

Lykke til hehe[:D]

Dritskummel, og jeg er faktisk ikke pyse i det heletatt, men filmen blir så nær siden den er filmet på det viset. Og jeg hadde ingen
forventninger til den. Synes den bygde seg fint opp, og hadde en sinnsyk creepy stemning. I loved it!

jeg synes ikke den var skummel i det hele tatt! Ufattelig kjedelig!! [;)]

Jeg hater den filmen... Den har ødelagt mange netter for meg[&o] Sov utrolig dårlig mange dager etter å ha sett den[&o]

jeg var livredd å anbefaler den ikke til noen. Nå så jeg den på kino da,så tror nok den er skumlere der. Men jeg skvatt så jævlig å synes hele greia var så heslig at det ikke skulle vært lov å sende sånnt på kino.
Fysj!!!

NEI!!!
Den er langtfra skummel.
Jeg hadde kjempestore forventninger til filmen, men ble dødsskuffa!!!
Satt hele filmen og venta på å bli skremt, det skjedde ikke før heeelt på slutten....

Syns den var dritekkel...Satt med genseren rundt hodet stort sett hele filmen jeg [&:]

ORIGINAL: BirgitteBarbot

nei, den er forj* kjedelig faktisk..[:-]

og jeg er lettskremt, husredd og mørkredd..
må si meg enig - gleda meg sååååå til å se den, men den var kjedelig. Ble ikke skremt ell syns ikke den var skummel i d hele tatt. Så d ble en enorm nedtur[:(]

ORIGINAL: BirgitteBarbot

nei, den er forj* kjedelig faktisk..[:-]

og jeg er lettskremt, husredd og mørkredd..

jepp.. samma her![8D]

Jeg syns den var kjedelig!
Sambo var pissredd.. Pleier å være omvendt[8D]

hmmm jeg sovnet og det samme gjorde sambo[:-]

Altså...
Jeg syns den var ekkel...for all del,...Men HALLO.......Hahahahahah...Mulig jeg har psyka meg såpass opp at jeg ikke syns den var så ekkel som jeg trodde men fytti katta....det eneste som var skikkelig ekkelt var slutten....da var jeg rimelig spak bak puta altså.....Huffa meg..
Men nei....utrolig skuffende.....Trodde jeg skulle bli mer skremt..
MEN...Nå skal ikke jeg sove alene før imorgen kveld da..
TEnker nok at tankene kommer sigende da...[:-]

Back
Topp