Paranormal Activity

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Er denne så inni satans skummel som jeg innbiller meg..?
Altså...er det sånn at jeg må legges inn på galehus etterpå..?
Jeg gruer meg så sykt til å se den...Men jeg har lovet å se den.....[:(][:(][:(]
Haha...[:D]
huff...gruer meg...

dere står forresten helt fritt til å smøre ekstra på om at den faktisk IKKE er så skummel som dere trodde....

Synes du Blair Witch var skummel? Da synes du sikkert denne er det og. Laget av samme folka på samme måte. Jeg synes den bare var langtekkelig...

MEN nå kommer 2'ern på kino. Den tror jeg faktisk ikke jeg skal se, den handler om en unge og greier. Liten baby. Blir litt for drøyt for min kost. Og du vet jo hvor glad jeg er i grøss!

ORIGINAL: Labambie

Synes du Blair Witch var skummel? Da synes du sikkert denne er det og. Laget av samme folka på samme måte. Jeg synes den bare var langtekkelig...

MEN nå kommer 2'ern på kino. Den tror jeg faktisk ikke jeg skal se, den handler om en unge og greier. Liten baby. Blir litt for drøyt for min kost. Og du vet jo hvor glad jeg er i grøss!
Ja jeg ble skremt som faen av Blair Witch...omg....*griner*

Den er SKUMMEL [8D]
har lovet Mannen her i huset at me skal på kino på den nye i november, 1 mnd før termin!
Vannet kommer vell til å gå av skrekk tenker eg meg[:'(][:'(]

Angrer på at eg har lovd noe eg ikkje vil holde[8D]

Nei! Den er tøff! Jeg lo! Den har noen elementer der som overrasker mange...
Helt ok skrekk.

næsj var bare ei lita scene som kunne oppfattes som litt skummel! søstern synes den var litt ekkel da men så er ho pyse haha![8D]

Fint om dere kan gi meg et sammendrag og fortelle hva som skjer ,detalj for detalj...TAKK!!!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: Labambie

Ja jeg ble skremt som faen av Blair Witch...omg....*griner*

den er skummel x 10 i forhold til paranormal ac.

den er egentlig ganske "kjedelig" i beg,men er vel de siste 20 min el no jeg syntes var spooky! blir fort redd av skrekk filmer selv[X(]

Var på kino og så den med min daværende kjæreste og bestevenninna mi.. Vi fant alle ut at den var jævlig oppskrytt og ikke så skummel som alle skal ha det til [:)]

paranormal er skumlere enn blairwitch!
ekkel, hvertfall hvis du tror litt på at det er mer mellom himmel og jord og slikt :)

ORIGINAL: *MamMathea*

les nedover her
http://en.wikipedia.org/wiki/Paranormal_Activity_(film)
Herregud..blir redd bare av å lese dette jeg..

Neeeeida, ikke skummel i det hele tatt [:-]
Den var skummel første gang jeg så den, men andre gang var det ikke skummelt [8D]

ORIGINAL: niva

paranormal er skumlere enn blairwitch!
ekkel, hvertfall hvis du tror litt på at det er mer mellom himmel og jord og slikt :)
Jeg tror på det som ingen andre...[:(][X(][:o]

ORIGINAL: *MamMathea*

du må se denne da[:D]

http://www.youtube.com/watch?v=4mP5Qs-X8o8
Huff,tør ikke..[:o]

ORIGINAL: Woolfmother

jeg er av dem som syns den var DRIT skummel. Fy faen så redd jeg var etterpå[&:][&:][&:][&:][&:]
Jeg skal ALDRI se den typen film igjen. ALDRI!
huff..[:o][:o]

Back
Topp