Paradise Hotel Norge

Jeg har sånn på følelsen av at det kommer en eller annen tvist som vi ikke har skjønt. Syns det virker så lett med at Sara E skal ut??
Egentlig enig... Noe muffins med Linn kanskje? Hun har kanskje fortalt noe. Men samtidig så er det vel ingen andre av guttene som vil beholde Sara E.?

Huff, mannen sitter å ser på PH med meg, og jeg blir skikkelig flau. Haha! Han sitter ved siden av meg og bare rister på hodet og er skikkelig oppgitt :P
Haha!

Her er han litt glad for at jeg ser på PH for da går jeg ikke og legger meg klokka ni liksom! (Nybakt mamma :p) Han: skal du se Paradise?? :D :D Selv ser han serier på ipaden da.

Egentlig enig... Noe muffins med Linn kanskje? Hun har kanskje fortalt noe. Men samtidig så er det vel ingen andre av guttene som vil beholde Sara E.?
Nei det er jo ikke det, men jeg har sånn dårlig følelse hehe. Men Linn tror jo at det er hun som skal ut, hvis jeg ikke misforsto i sta da hun snakket med Sara E. Men jeg aner ikke altså haha. Føler det bare har vært FOR rolig i dag.

Altså, Kevin ligner jo helt sjukt på eslet i Shrek!
Jeg så det når han gjespa:D

Heldigvis gikk det veien idag!
Hahahahaha jeg så det skikkelig godt da, jeg også. Tenkte Thomas Giertsen og Eddie Murphy med en gang
:D :D

Tenk å ha han som persolig trener a :P haha over positiv :P tror det hadde blitt veldig mye. OMG sa ikke han i tirsdagens episode at han skulle til L.A og bli personlig trener? He fits right in :D
Han var jo såååå god kompis med Cornelis Elander :D haha!
Han er så masete.

Men litt kjedelig at det var SÅ lett å få henne ut liksom da.

Glad for utfallet i kveld, men hadde sett for meg myyye mer drama egentlig. Trodde hun kom til å klikke helt, men så nesten ut som om hun nærmest viste det. Jaja, litt kjedelig episode, og uke generelt.

Glad for utfallet i kveld, men hadde sett for meg myyye mer drama egentlig. Trodde hun kom til å klikke helt, men så nesten ut som om hun nærmest viste det. Jaja, litt kjedelig episode, og uke generelt.
Syns det var litt for lett. Hun blir sikkert sendt inn igjen som så mange andre..

Syns det var litt for lett. Hun blir sikkert sendt inn igjen som så mange andre..
Håper for guds skyld at de ikke gjør det. Er jo bare de samme som er der hele tiden. Vi trenger frisk blod. Og ikke av den typen som Christer eller valeria. Syns de begge er veldig kjedelige og anonyme egentlig.

Håper for guds skyld at de ikke gjør det. Er jo bare de samme som er der hele tiden. Vi trenger frisk blod. Og ikke av den typen som Christer eller valeria. Syns de begge er veldig kjedelige og anonyme egentlig.
Ikke som Kevin heller egentlig haha :P

Åååh sweet! Likte utfallet av denne parsermonien :) Audun you did well today :)
Endelig forsvant den fæle dama :P

Btw : er det flere enn meg som glemmer at Linn og Christer er der? Når jeg ser de får jeg sånn "ja de er der også ja" de gjør så lite ut av seg :O

Åååh sweet! Likte utfallet av denne parsermonien :) Audun you did well today :)
Endelig forsvant den fæle dama :P

Btw : er det flere enn meg som glemmer at Linn og Christer er der? Når jeg ser de får jeg sånn "ja de er der også ja" de gjør så lite ut av seg :O
Jeg glemmer både de og hun nye. I går før episoden så hadde jeg glemt at det var hun som hadde sjekket inn:P
Syns det er litt ille, for denne uken har faktisk Christer blitt vist litt og han har pratet fordi han var konge- og enda da glemmer jeg han:P Haha!

Jeg glemmer både de og hun nye. I går før episoden så hadde jeg glemt at det var hun som hadde sjekket inn:P
Syns det er litt ille, for denne uken har faktisk Christer blitt vist litt og han har pratet fordi han var konge- og enda da glemmer jeg han:P Haha!

Haha christer fikk en uke i rampelyset på PH, because he was king :P neste uke er han glemt, neida :p
Linn er liksom bare der, OMG hun nye haha hadde glemt henne helt jeg :O trodde faktisk først det var Linn, men så bare aha she's new ;)

Haha christer fikk en uke i rampelyset på PH, because he was king :P neste uke er han glemt, neida :p
Linn er liksom bare der, OMG hun nye haha hadde glemt henne helt jeg :O trodde faktisk først det var Linn, men så bare aha she's new ;)
Ikke sant:P Hehe huff! Det er noe stakkarslig over han og :P Får litt vondt av han :P
Hehe, godt å høre det ikke bare er meg som syns hun ble fort glemt :P

Ikke sant:P Hehe huff! Det er noe stakkarslig over han og :P Får litt vondt av han :P
Hehe, godt å høre det ikke bare er meg som syns hun ble fort glemt :P
Jeg håper egentlig på at Linn eller Christer gjør noe litt dramatisk eller skaper litt kaos, sånn for å bli sett :) for nå er de luft :P

Back
Topp