Ja kevin har enorme tenner!De er enorme! Har vært det hele tiden syns jeg! Han ser ut som han morsomme kaninen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kevin har enorme tenner!De er enorme! Har vært det hele tiden syns jeg! Han ser ut som han morsomme kaninen...
Haha enig!Ååh guud kan noen stappe en sokk i kjeften på han
Han er så irriterende :O håper han ryker snart![]()
Syns han ligner på eselet i shrek jegDe er enorme! Har vært det hele tiden syns jeg! Han ser ut som han morsomme kaninen...
Hahahaha!Syns han ligner på eselet i shrek jeg*fnis*
Håper det er noen!Lurer på om det er noen i kaken, eller om det bare er for å tulle![]()
Skuffende ;pHåper det er noen!
Når han snakker så er det kun de jeg ser, ingenting annet hahaDe er enorme! Har vært det hele tiden syns jeg! Han ser ut som han morsomme kaninen...
Christer (traff nestenLiker heller ikke hu nye Sara, og Audun er jo bare teit nå! Får fnatt!!Veldig spent på hva som skjer i morgen siden alle må pakke utenom christoffer (er det han heter?!
)
Hahahah jaaaaaa, prikk likSyns han ligner på eselet i shrek jeg*fnis*
Haha se der ja! Det sier litt. Merker jo ikke at han er der, til tross for tittelen "kongen av paradise"Christer (traff nesten) og jeg blir litt sliten av Sara E og alle snakkingen hennes. Audun får jo aldri bestemt seg, hvem vil han stå med liksom. Kjenner jeg gleder meg til i morgen, blir spennende med rettsak
Og nå syns jeg gamle Sara kan gå videre, og komme over at CF og Fredrik er ute. Det er ett spill, slutt å klag.
HAHAHA! DagensSyns han ligner på eselet i shrek jeg*fnis*
Nye Sara prater altfor mye og banner hene tiden! Slitsom dame. Og Kevin får jeg helt fnatt av, han er håpløst feig, prater på en merkelig måte og virker som han bor på en annen planet.