Jeg har ikke fått det med meghehe
http://m.kjendis.no/2015/03/31/kjendis/paradise_hotel/paradise/reality/slatt/38487518/?www=1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fått det med meghehe
Hehe, om cf kommer inn igjen vet jeg ikke. Men er nok ikke slik det utarter seg..Jaa, men det gjør jeg og! Gjør jeg ikke!?![]()
![]()
Hele min teori går nemlig ut på at Pierre går ut pga det, også kommer CF inn igjen ila en liten stund. SÅ det må bare være sånn!!![]()
Hehe, om cf kommer inn igjen vet jeg ikke. Men er nok ikke slik det utarter seg..![]()
Nei, er ikke hanÅåå joooda! CF kommer iallefall tilbake om 2 uker. Så så lenge det ikke er han så driter jeg egentlig i hvem det er som blir kasta ut.![]()
Åååh. Får så lyst å spørre hvem det er, men samtidig vil jeg ikke viteNei, er ikke han![]()
Samme herÅååh. Får så lyst å spørre hvem det er, men samtidig vil jeg ikke vite![]()
Virket litt kjedelig så langt, mtp at hun sa hun ville bare gjøre som de andre sa til å beg medHva syns dere om hun nye da jenter?![]()
Vanskelig å si, litt stille enda. men kjenner jeg gleder meg til i morgen for å se hva utfallet blir.Hva syns dere om hun nye da jenter?![]()
Enig med deg, men håper vi tar feil. Liker Pierre bedre enn CF. Men så tror jeg Elin blir å havne i seng med Audun og da kan det jo bli litt action om CF kommer inn. Da blir det mye anger og grining fra Elin vil jeg tro. Når jeg tenker meg om.. Kanskje Elin har seg med Lord'n - CF kommer inn - CF slår Lord? Hmm.Jaa, men det gjør jeg og! Gjør jeg ikke!?![]()
![]()
Hele min teori går nemlig ut på at Pierre går ut pga det, også kommer CF inn igjen ila en liten stund. SÅ det må bare være sånn!!![]()
Jeg gleder meg til å se Audun spille. Han spilte jo ikke i hele fjor, så kan jo bli morsomt å følge med på hvordan han spiller, har han forstått konseptet lzmHun nye synes jeg virker litt kjedelig, men det kan jo fort endre seg. Kevin liker jeg ikke, synes han er slitsom og hun nye Sara har jeg ikke klart å gjøre meg opp noe mening om enda. Er dog veldig spent på hvordan det blir nå når Audun skal begynne å spille, siden jeg frem til nå synes han har vært litt treig.
Regner med at en må forlate hotellet pga vold, og håper CF kommer inn igjen og tar den plassen. Er stygt redd det er Pierre, og tipper det har noe med enten Christer eller Kevin å gjøre. Kevin kan i hvert fall provosere en stein så feig som han er.
Merker jeg er litt annerledes enn andre her inne som bare vil se dagsfylla og sex. Jeg trenger litt spilling, drama og action for at jeg skal synes det er spennende, og akkurat nå er det litt dølt for min del så håper det skjer noe sykt snart.![]()
Jeg gleder meg til å se Audun spille. Han spilte jo ikke i hele fjor, så kan jo bli morsomt å følge med på hvordan han spiller, har han forstått konseptet lzm
Jeg er litt lik deg der, og det er derfor jeg ikke ønsker Martine ut. Har litt sansen for henne og så blir det så kjedelig hvis ikke hun og gamle Sara kan være litt rivaler. Får se om det blir noe særlig til spilling denne uken![]()
Jeg blir litt sliten av han!Æsj, kevin... Merker han irriterer meg sikkelig!
Vanskelig å si, litt stille enda. men kjenner jeg gleder meg til i morgen for å se hva utfallet blir.
Men en ting; er det bare meg eller har Kevin sine tenner blitt mye mer synlige?
Ååh guud kan noen stappe en sokk i kjeften på hanÆsj, kevin... Merker han irriterer meg sikkelig!