Paradise Hotel Norge

Skjønner jo at det var taktikk hvertfall ellers skulle Pierre røket. Han gjorde jo ingenting.

Men jeg skjønte tidlig i episoden at det var CF eller Elin som kom til å ryke for tv3 avslørte det med å vie hele episoden på de to sitt forhold og tilbakeblikk osv.
Men det var dumt. CF var min favoritt. Håper han kommer inn igjen.

Jeg er bombesikker på at CF kommer inn igjen, jeg håper og tror det :)
Spent på hvem som ryker i kveld.. Martine eller Isabell kanskje.

^Isabell har jo bare sklidd igjennom, etter min mening.

Men hva synes dere om Sara (ikke hun nye, men hun gamle)?

Jeg begynner å bli DRITTLEI av Martine og gjengen. Med en gang noen går i mot dem så klikker de og trasser som bare det.... Da er alle "falske" og spiller "dobbeltspill"....... Herregud!!!!!! Martine spilte jo DET dobbeltspillet i forrige uke når hun sende hjem Fredrik. De er så tette i hodet og jeg blir så forbanna........... :P

Martine er så forbanna ekkel!!! Tenk å sitte å være sur fordi Sara spiller, også spiller INGEN mer enn Martine sjøl!

Trur Martine må se seg selv litt i speilet! Hun blir så sur når andre spiller litt, men selv sitter hun på toppen av tronen og spiller hele tiden.
Håper Isabell ryker. Hun er jo aå kjedelig, og har ikke hatt noen valg eller utfordringer. Virker ikke som noen tør røre henne og Audun. Og kanskje Audun kommer mer fram om hun drar. Han er jo kjempe anonym.

Shit så stygg Isabell var mot Elin når hun satt og slengte dritt bak ryggen hennes.. Håper Isabell ryker!

Haha jeg føler med deg, jeg så gårsdagens episode på tv3play idag tidlig, døde litt og måtte seriøst konse for å ikke sette frokosten i halsen:laughing002 Legg merke til kristian Rene, han bare nyter hvert sekund av å være tilbake. Paradise hotell sin nye maskott:D
Hehe han kunne vært med hvert eneste år han, hvis han kunne :P

Jeg er bombesikker på at CF kommer inn igjen, jeg håper og tror det :)
Spent på hvem som ryker i kveld.. Martine eller Isabell kanskje.
Jeg tror også at han kommer inn igjen en eller annen gang, og ikke så lenge til heller. Tror ikke Elin drar hjem idag, heller.

^Isabell har jo bare sklidd igjennom, etter min mening.

Men hva synes dere om Sara (ikke hun nye, men hun gamle)?
Hun står for det hun sier da, virker det som. Bein i nesa. Dette blir spennende.

Nei så kjedelig at hun med fredning gikk først. Da går vel Isabell til Mathias og han velger Isabell og Linn ryker. Hadde jo håp om å få splittet "dronningene".

Bare diggerdiggerdigger at nye Sara gikk bak Audun! :D DET hadde dem nok ikke forventet, isdronningene ;)

Jeg tror det skjer en liten vri eller noe som gjør at en av "dronningene" ryker :)
Tror Isabell ryker..

Oi rart hun ikke satsa på Mathias. Da ryker en av de :D

Hahaha! Så latterlige reaksjoner av isabel og martine, så lite gjennomtenkt! De har akkurst selv sagt at det er på tide å sende hjem de sterke, og irriterer seg på elin som var lei seg -det er jo faktisk et spill!! Og når noen går imot de, DA er det ikke greit å spille lenger!

Back
Topp