Paradise Hotel Norge

Jeg føler egentlig at Kristian Rene er blitt en slaks Paradise hotel maskott:p He keeps comming back:laughing002

Men gud så mange kleine opptredner, følte jeg døde litt på deres vegne:oops:

Og han Kevin, hahah såå over enthusiastisk på alt! Energinivået er jo på topp hele tiden:excited001

Jeg føler egentlig at Kristian Rene er blitt en slaks Paradise hotel maskott:p He keeps comming back:laughing002

Men gud så mange kleine opptredner, følte jeg døde litt på deres vegne:oops:

Og han Kevin, hahah såå over enthusiastisk på alt! Energinivået er jo på topp hele tiden:excited001
Jeg satt med hendene foran ansiktet nesten hele tiden. Noe så flaut!

Jeg satt med hendene foran ansiktet nesten hele tiden. Noe så flaut!
Da er du ikke alene:p jeg måtte skru av lyden på Macen og gå i ett annet rom:laughing002

Men asså Audun "Per Gynt var vel en rocke stjerne" hahaha omg jeg døde, hvor var han under norsk timene på skolen tenkte jeg.

Neeeei dette var jo heeeelt feil. Liker ikke hun nye nå? Ikke kevin heller, for en pingle

Omg hater de nye! Hadde lyst å grine når CF røk..

Det var jo ikke rettferdig i det hele tatt! Håper de får en smekk på fingrene for å ikke ha sendt ut den de faktisk syntes var verst.

Hun nye er jo skikkelig utspekulert da, den spilleren! Og Kevin er bare feig.

CF var den jeg heia mest på, så utrolig synd at det ble han:( Likte egentlig han Kevin helt til i dag, syns det var feigt gjort. Spent på parsermonien nå. Sara har jo en fredning og man ser Martine gråter og Isabell blir sint. Hmm, spennende!

Håper bare ikke Elin ryker nå, siden hun ikke har partner.. Skjønner ikke hvem hun kan stå med liksom.

Håper bare ikke Elin ryker nå, siden hun ikke har partner.. Skjønner ikke hvem hun kan stå med liksom.
Nei det har jeg tenkt på og! Eneste måten er hvis hun Sara bruker fredningen sin til noe. Liker Elin så godt, så vil ikke at hun skal ryke :/

Så dereklippet hvor gamle-Sara gikk inn på rommet til Pierre og sa "jeg orker ikke mer, jeg vil hjem"? Noe muffins på gang, tenker jeg. :P Tror ikke HUN vil hjem! Tipper hun har fått et oppdrag. Spesielt siden Isabel og Martine griner sånn på parseremonien.

Åh guur kan ikke noe bare slå han Kevin i hodet med ett eller annet, feige lille unge..:mad: Så er han jo så tett i den lille nøttehjerne sin at det halve kunne vært nok..

Hva skjer med sara i mårra "jeg er så lei av å være her", say whaaat:eek::eek:

Da er du ikke alene:p jeg måtte skru av lyden på Macen og gå i ett annet rom:laughing002

Men asså Audun "Per Gynt var vel en rocke stjerne" hahaha omg jeg døde, hvor var han under norsk timene på skolen tenkte jeg.
Han er Lord vet du. Han trenger ikke skole :P

hahaha men den lord tittelen skaffet han seg vel etter at han gikk ut fra skolen?
Nei jeg blir oppgitt over kunnskapene til enkelte av de:laughing002
Lord tittel inn - kunnskap ut :P
Sitter og ser på gårdsdagens episode nå. Dør. Kort fortalt. Haha

Lord tittel inn - kunnskap ut :p
Sitter og ser på gårdsdagens episode nå. Dør. Kort fortalt. Haha

Haha jeg føler med deg, jeg så gårsdagens episode på tv3play idag tidlig, døde litt og måtte seriøst konse for å ikke sette frokosten i halsen:laughing002 Legg merke til kristian Rene, han bare nyter hvert sekund av å være tilbake. Paradise hotell sin nye maskott:D

Hun nye Sara velger jo garantert å stå med Pierre, siden Martine reagerer på den måten.. Så da står sikkert Elin med han nye gutten, for han har sikkert dårlig samvittighet for å ha sparket ut hennes partner. Og Martine ryker igjen.

Haha..jeg elsker altså denne tråden! Ingen av mine venner som ser på PH, da er det greit å ha dere ;)

Irriterende når man går inn på tv3play-appen og skal se en episode, når "Paradise-studio" er på samme side! Forrige gang så jeg at det var Fredrik som satt i sofaen og denne gangen CF! Og jeg måååå se! I kveld skal jeg holde meg våken til å se det live! ;D Blir spennende.

Jeg tror Isabell ryker idag. Og Pierre er den som blir kastet ut pga slossing. Også tror jeg CF kommer inn igjen seinere, for dem lar fader ikke det dramaet mellom Elin og CF forsvinne fra tv vel? :p
Gleder meg til å se ikveld, håper jeg har rett. Og ho nye, ho kan brenne.

Jeg tror Isabell ryker idag. Og Pierre er den som blir kastet ut pga slossing. Også tror jeg CF kommer inn igjen seinere, for dem lar fader ikke det dramaet mellom Elin og CF forsvinne fra tv vel? :p
Gleder meg til å se ikveld, håper jeg har rett. Og ho nye, ho kan brenne.

Jeg og håper du har rett!

Åååh. Liker ikke hu nye!!! Hvorfor CF?? Han har jo vært like lenge som Pierre? Og hvem spiller egentlig Mathias og Linn med?

Back
Topp