Ah, sånt er så teit!![]()
Veldig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, sånt er så teit!![]()
Hvem hopper ut av kaken i morgen?![]()
Håper i hvertfall ikke at det er Kristian Rene. Da spyr jeg!!Hvem hopper ut av kaken i morgen?![]()
Haha ja jeg også. Det er min teoriHåper i hvertfall ikke at det er Kristian Rene. Da spyr jeg!!
Da er det sikkert henne, siden noen sier "kødder du" eller noe. Blir spennendeHåper på Emilie! Så på klippet at det var en jente.![]()
Er det ikke Elin som sier det?? Hun blir vel glad om Emilie kommer inn igjen tenker jegDa er det sikkert henne, siden noen sier "kødder du" eller noe. Blir spennende![]()
Jeg trodde det var Martine som sa det?? HeheEr det ikke Elin som sier det?? Hun blir vel glad om Emilie kommer inn igjen tenker jegÅh, bare to timer til episoden kommer på viaplay, spent!!
![]()
Åja, hehe! Går litt i surr herJeg trodde det var Martine som sa det?? Hehe
Er det sant??
Han kommer inn ja, men bare for å Være dommer på mr og mrs heldigvisEr det sant??![]()
Ja, men HELDIGVIS bare som dommerEr det sant??![]()
Åh, jeg blir kvalm av hele han.Ja, men HELDIGVIS bare som dommerIkke at jeg liker det heller men, haha!
Han kommer inn ja, men bare for å Være dommer på mr og mrs heldigvis
Hahahah bra det daJa, men HELDIGVIS bare som dommerIkke at jeg liker det heller men, haha!
Jeg døde litt jeg og. Haha! I dag er det flaut å si at jeg ser på phHAHAH herreguuuud kleineste episoden ever. Sitter her og dør av skam!