Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal være ute kl 15 hver dag utenom torsdag![]()
Fikk ikke sett torsdagens episode før fredagen :O Så har måtte være litt vekke herifra.
Men ja. ÆSJ Martine. Skjønte at det var henne da etter som at hun ble ofret og det var skrekk uke. Men uansett. Jeg liker ikke henne. Hun kan reise hjem igjen
Audun syntes jeg er mega kjedelig i forhold til forrige sesong. Han var mye gøyere når han ikke hadde "dame" der inne. Isabell er en idiot. Hun har vært veldig anonym uten Martine, som må være flaut for henne og se selv på tv. Harald gjør meg ingenting at reiste hjemJeg liker Mathias
![]()
Klare for ny uke? Sitter bare å venter på at episoden blir lagt ut på viaplay*flaut* haha!
Jeg har seriøst vurdert å skaffe meg viaplay. Men så tenkte jeg at vi kan jo ikke diskutere det før 22.30 uansett, hvis ikke så blir det litt dårlig gjort ovenfor de som ser på tvn? Er ikke hjemme i dag så blir ikke viaplay i dag uansett, men jeg er meget klar for ny uke!!Haha. Jeg ser det også på Viaplay, da gjør jeg det i hemmelighet![]()
Nei vi kan ikke det. Jeg skal ikke spoile noe i allefallJeg har seriøst vurdert å skaffe meg viaplay. Men så tenkte jeg at vi kan jo ikke diskutere det før 22.30 uansett, hvis ikke så blir det litt dårlig gjort ovenfor de som ser på tvn? Er ikke hjemme i dag så blir ikke viaplay i dag uansett, men jeg er meget klar for ny uke!!
Fatter seriøst ikke hvorfor de absolutt må sende det en time senere enn tidligere.Nei vi kan ikke det. Jeg skal ikke spoile noe i allefallJeg ser det på viaplay fordi jeg syns det er for sent 2230. Dumt at de endret sendetidene :/
Åååh. dere frister meg til å skaffe meg viaplay nå kjenner jeg.![]()
Minner du meg på at jeg må melde meg ut igjen da? Hehe. Det var bra du sa egentlig, hadde glemt detViaplay får enn jo gratis en mnd da.![]()
Minner du meg på at jeg må melde meg ut igjen da? Hehe. Det var bra du sa egentlig, hadde glemt det![]()
Jaa vet, men har hatt det før så må betale nå tror jeg. :/ Må huske å spørre mannen om han har hatt det, hvis ikke får det stå i hans navnViaplay får enn jo gratis en mnd da.![]()
Nei vi kan ikke det. Jeg skal ikke spoile noe i allefallJeg ser det på viaplay fordi jeg syns det er for sent 2230. Dumt at de endret sendetidene :/
Elsker at Elin valgte Mathias
Ikke noe glad for at Martine kom tilbake. Hun er alt for høy på seg selv etter min mening.
Vi får skrive en samlet klage til tv3 om sendetideneSitter ser på Viaplay nå!! Enig, hadde nok sett live om det gikk 21:30...
![]()
Jeg har seriøst vurdert å skaffe meg viaplay. Men så tenkte jeg at vi kan jo ikke diskutere det før 22.30 uansett, hvis ikke så blir det litt dårlig gjort ovenfor de som ser på tvn? Er ikke hjemme i dag så blir ikke viaplay i dag uansett, men jeg er meget klar for ny uke!!
Ja du er flink derJoda, det er litt kjedelig men pleier som regel være med på diskusjonen her uansett![]()