Paradise Hotel Norge

Fikk ikke sett torsdagens episode før fredagen :O Så har måtte være litt vekke herifra.

Men ja. ÆSJ Martine. Skjønte at det var henne da etter som at hun ble ofret og det var skrekk uke. Men uansett. Jeg liker ikke henne. Hun kan reise hjem igjen :)

Audun syntes jeg er mega kjedelig i forhold til forrige sesong. Han var mye gøyere når han ikke hadde "dame" der inne. Isabell er en idiot. Hun har vært veldig anonym uten Martine, som må være flaut for henne og se selv på tv. Harald gjør meg ingenting at reiste hjem :P Jeg liker Mathias :D

Eniged deg om Audun, syntes de fokuser lite på han, men ifjor var det jo så mange kjedelige folk der og han skilte seg ut, i år kryr det av sterke personligheter så han forsvinner kanskje litt mer i mengden :D

Klare for ny uke? Sitter bare å venter på at episoden blir lagt ut på viaplay :P *flaut* haha!
Haha. Jeg ser det også på Viaplay, da gjør jeg det i hemmelighet:p
Jeg har seriøst vurdert å skaffe meg viaplay. Men så tenkte jeg at vi kan jo ikke diskutere det før 22.30 uansett, hvis ikke så blir det litt dårlig gjort ovenfor de som ser på tvn? Er ikke hjemme i dag så blir ikke viaplay i dag uansett, men jeg er meget klar for ny uke!!

Jeg har seriøst vurdert å skaffe meg viaplay. Men så tenkte jeg at vi kan jo ikke diskutere det før 22.30 uansett, hvis ikke så blir det litt dårlig gjort ovenfor de som ser på tvn? Er ikke hjemme i dag så blir ikke viaplay i dag uansett, men jeg er meget klar for ny uke!!
Nei vi kan ikke det. Jeg skal ikke spoile noe i allefall:P Jeg ser det på viaplay fordi jeg syns det er for sent 2230. Dumt at de endret sendetidene :/

Vi er i gang:nailbiting:

Åååh. dere frister meg til å skaffe meg viaplay nå kjenner jeg. :p

Nei vi kan ikke det. Jeg skal ikke spoile noe i allefall:p Jeg ser det på viaplay fordi jeg syns det er for sent 2230. Dumt at de endret sendetidene :/
Fatter seriøst ikke hvorfor de absolutt må sende det en time senere enn tidligere.
Er jo så trøtt i den tida at jeg klarer jo nesten bare se med ett øye om gangen :p

Elsker at Elin valgte Mathias :D
Ikke noe glad for at Martine kom tilbake. Hun er alt for høy på seg selv etter min mening.

Joda, det er litt kjedelig men pleier som regel være med på diskusjonen her uansett :D

Jeg syns dere som ser på viaplay ksn lage en egen tråd, så kan vi som vil få vite hva som skjer :) jeg er så nysgjerrig at jeg leser gjerne spoilere :D

22.30 er alt for seint ja. I går la jeg meg 21.30, og det passa meg egentlig utmerket. :p Men har ikke fått på plass internett her ennå, så da blir det bare å sitte våken til "svarte natta" da. :p

Back
Topp