Paradise Hotel Norge

Jeg håper for alt i verden at det ikke er Martine som kommer inn igjen i dag. Eller noen gang :P Håper Mads "blir drept". SÅ kan Martine komme inn igjen neste uke, for da har hun ingen og stå med :P

Emilie vil jo bare ha litt kjærleik :P Skulle tro Mads mistet sin kone i en tragisk bilulykke og at de hadde vært gift i 67 år. Herregud. Det er Paradise Hotel. Tviler på at Martine hadde tatt det ille opp om han koste seg litt :P

Jeg håper for alt i verden at det ikke er Martine som kommer inn igjen i dag. Eller noen gang :P Håper Mads "blir drept". SÅ kan Martine komme inn igjen neste uke, for da har hun ingen og stå med :P

Emilie vil jo bare ha litt kjærleik :P Skulle tro Mads mistet sin kone i en tragisk bilulykke og at de hadde vært gift i 67 år. Herregud. Det er Paradise Hotel. Tviler på at Martine hadde tatt det ille opp om han koste seg litt :P
Husk at det ikke er silikon det han har i leppene. Det er jo helt naturlig og de må hvile av og til så de ikke bli så såre.
Gud, tenk så kjedelig han er i ett forhold a. Kyssing en gang i uka så leppene får hvile nok :P

Trur ikke Emilie forstår at ingen vil ha kjerringer som kaster seg over deg, eller over alle andre i tilegg til deg. :p

Mads.. Asså, hallooo i luken! Jeg som syns han virka så snål. Men neeida, han måtte være en liten fi*** unge. Hater overdramatiske sutrekopper. Martine hadde sikkert bytta ut Mads på flekken. Ærlig talt a gutt.

Forøvrig så gleder jeg meg som en unge til pandoras! HVA ER DET CF KLIKKER FOR!? :D og hvem er den falske bitchen til Pierre? Hoho, draama!

Åhh, det har jeg også. Tror han foreløpig er min favoritt. Ikke baaaare fordi han er den kjekkeste. Haha.
Glad for at Fredrik kom inn igjen også.
Visste ikke det fantes en PH tråd her på BV, godt å være med likesinnede :D Hihi

Han er absolutt den kjekkeste ja, men syns ikke lista er lagt spesielt høyt ser inne i år. Men det syns jeg aldri da, snobbete pappagutter er ikke heeelt min stil. :D

Det spøkelset lignet litt på Martine i kroppsfasongen. Litt spe og sånn passe høy. Grøss...

Det spøkelset lignet litt på Martine i kroppsfasongen. Litt spe og sånn passe høy. Grøss...
Håper virkelig ikke det er Martine... Er så lei av henne. Men ja, det er vel veldig sannsynlig at hun er tilbake. Håper bare at spøkelset ikke sjekker inn, at hun bare skal "drepe" noen.

Åhh, det har jeg også. Tror han foreløpig er min favoritt. Ikke baaaare fordi han er den kjekkeste. Haha.
Visste ikke det fantes en PH tråd her på BV, godt å være med likesinnede :D Hihi
Velkommen skal du være :D

Velkommen :D Min favoritt er Mathias :D Alltid vist at han var smartere enn folk har trodd :D

Leste på dagbladet at det blir slåssing også:p

Men nå er episoden ute på Viaplay:D

Jeg dæver av Pierre:laughing025

Leste på dagbladet at det blir slåssing også:p

Men nå er episoden ute på Viaplay:D
Ååååå, jeg er så sjalu på deg som kan se det nå. Måtte klokken bli 22.30 fooooort

Håper virkelig ikke det er Martine... Er så lei av henne. Men ja, det er vel veldig sannsynlig at hun er tilbake. Håper bare at spøkelset ikke sjekker inn, at hun bare skal "drepe" noen.

Kjipt det også, for da ryker nok Mathias. Eller Pierre!

Ååååå, jeg er så sjalu på deg som kan se det nå. Måtte klokken bli 22.30 fooooort
Noe må jeg jo gjøre i senga:p Men litt kjedelig at jeg ikke får sladret med dere da!

Bare 2,5 timer igjen :D

Håper virkelig ikke det er Martine jeg heller :p og Mads kan ta seg en bolle herregud :p

Slenger meg med i denne trpden jeg :) Må ha litt tidsfordriv på kvelden for å ikke sovne på sofaen og da er paradise perfekt :p
Men med en baby på 3mnd hender det jeg må se på tv3 play dagen derpå :p Ikke alltid hun er enig i å sove hele kvelden.

Foreløbig heier jeg på Mathias og CF. Har ikke sansen for noen av jentene i grunn. Måtte bli Sarah om jeg måtte velge.

Men vet fra tidligere sesonger at det kan forandre seg flere ganger i løpet av sesongen.

Back
Topp