Ja men jeg hadde blitt sånn til slutt selv tror jeg hehe.Ann Marielle fikk nå gjennom gå en god del, før hun ble hurpen selvHåper ikke noen kommer inn igjen like mange ganger som hun gjorde
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men jeg hadde blitt sånn til slutt selv tror jeg hehe.Ann Marielle fikk nå gjennom gå en god del, før hun ble hurpen selvHåper ikke noen kommer inn igjen like mange ganger som hun gjorde
![]()
Hvis du ser den før det går på tv så blir jeg ikke sur om du sender meg en pm om hvem som rykerNoen som vet om neste episode er kommet på viaplay?
Hahaha for ett hårHahah, fy flate å fæl Harald så ut på håret når jentene kom ned fra pandoras!!Så jo ut som en helt annen person, hahah
![]()
Hvis du ser den før det går på tv så blir jeg ikke sur om du sender meg en pm om hvem som ryker![]()
Ooi. Ser ut som Elin og cf er et par i virkeligheten nåvært og snoket
Sent from my iPhone using BV Forum
NeidaHaha nysgjerrig?
Hvor ser du det?Ooi. Ser ut som Elin og cf er et par i virkeligheten nåvært og snoket
Kom tilfeldigvis innpå profilen hennes på face. Og da hadde hun bildet av de som forsidebildet. Så leste jeg på kommentarene derHvor ser du det?
Kom tilfeldigvis innpå profilen hennes på face. Og da hadde hun bildet av de som forsidebildet. Så leste jeg på kommentarene der
Ikke jeg heller. Nå måtte jeg snoke enda mer og fant de på insta. Haha. Han er ganske kjekk altsåWhaaat hadde jeg ikke trodd![]()
Prøvde å finne profilen hennes, men skjønner at jeg ikke har leita godt nokKom tilfeldigvis innpå profilen hennes på face. Og da hadde hun bildet av de som forsidebildet. Så leste jeg på kommentarene der
Vet ikke om jeg har lov å legge ut navnet hennes her? Isåfall hvis du har insta. Søk paradisehotelnorge på hashtagger. Så finner du et bilde av henne og der ser du hun har kommentert og trykker deg innpå henne. Er mye flere bilder på insta enn facePrøvde å finne profilen hennes, men skjønner at jeg ikke har leita godt nok![]()
TakkVet ikke om jeg har lov å legge ut navnet hennes her? Isåfall hvis du har insta. Søk paradisehotelnorge på hashtagger. Så finner du et bilde av henne og der ser du hun har kommentert og trykker deg innpå henne. Er mye flere bilder på insta enn face![]()
Hvis du ser den før det går på tv så blir jeg ikke sur om du sender meg en pm om hvem som ryker![]()
mandag til onsdag sendes bare episodene noen timer før de vistet på tv. Torsdagene og siste uke, blir ikke forhåndsvist i det hele tatt. Så ser det nok i kveld med alle andre
HVEM håper dere ryker?
Håper det er en eller annen syk plot twist som gjør at Martine ryker..
Tipper Tina da