110% seg selv. 100% er så twothousand and late![]()
Haha og si "lissom" i H V E R settning er også en trend der inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
110% seg selv. 100% er så twothousand and late![]()
Haha, nok av drama der jaHaha min også. Ble egentlig ikke overasketpr kåt ungdom som går inn for å være seg selv 100%
også så mye drama da :O djeeeez
Haha, nok av drama der ja![]()
Jeg føler de jentene er litt på ungdomskole stadietdrama drama og masse baksnakking. Jeg får lyst til å klappe til dem å si "skjerp dere, løs dette på en voksen måte" hahaha dramaqueens
![]()
Ja,du får melde deg på neste år og passe på at det ikke blir dethaha
Haha hadde jeg meldt meg på hadde jeg vel drukknet halvparten av deltagerne i bassengethahah
Lurer på hvor lenge "the Mean Girls" får lov til å holde på med drittslengingen før det blir konsekvenser! Har jo blitt sendt hjem folk før pga. ufin oppførsel/mobbing... Kan ikke være lett å være så usikker på seg selv!
Hva ER problemet til hu Martine?? Hvem er hun til å dømme andre?
Og hvordan kan hun påstå at Emilie er falsk bare fordi hun hadde det gøy på en fest og var seg selv?
La folk være som de er fader!
Martine sier hun hater falske mennesker, men det er jo faktisk hun som lyver til Emilie. Snakk om å skyte seg selv i foten.Martine er en usikker liten dritt, som ikke takler at folk har en "Wild side". Fordi hun ikke eier et festelig bein i kroppen! Hun må ryke ut, få henne vekk. Hun er direkte stygg med de andre jentene hun ikke liker.
Skjønner ikke hvorfor Martine, Isabel og Sara fortjener å være der så mye mer enn Emilie og Elin. Herregud, de har vært der like lenge alle sammen.
De får nok lov å holde på en stund, dessverre. Husker hvordan det var med Ann Marielle i fjor f.eks.
Hva ER problemet til hu Martine?? Hvem er hun til å dømme andre?
Og hvordan kan hun påstå at Emilie er falsk bare fordi hun hadde det gøy på en fest og var seg selv?
La folk være som de er fader!
Noen som vet om neste episode er kommet på viaplay?
Det håret hans er underholdning nok i seg selvHahah, fy flate å fæl Harald så ut på håret når jentene kom ned fra pandoras!!Så jo ut som en helt annen person, hahah
![]()