Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig.
Leser alltid pakningsvedlegget før jeg tar noe eller gir noe nytt
Hadde jeg ikke det, hadde jeg ikke oppdaget at eldstemann her på da nesten 5 år som hadde fått øredråper av legen, ikke kunne ta dem når trommehinnen var sprukket... Måtte få annen antibiotika i stedet og måtte vente en dag til med behandlingen..
Og hadde jeg ikke lest godt nok på astmamedisinene til yngste på da 1.5 år, hadde jeg gitt henne flutide 125 mg i stedet for 50 mg som hun skulle ha. Legen skrev ut feil medisin... Kunne fort blitt alvorlig i begge tilfellene. Så jeg dobbeltsjekker alltid både pakningsvedlegg og etikett på medisiner før jeg gir.
Bra du leser pakningsvedlegget!Enig.
Leser alltid pakningsvedlegget før jeg tar noe eller gir noe nytt
Hadde jeg ikke det, hadde jeg ikke oppdaget at eldstemann her på da nesten 5 år som hadde fått øredråper av legen, ikke kunne ta dem når trommehinnen var sprukket... Måtte få annen antibiotika i stedet og måtte vente en dag til med behandlingen..
Og hadde jeg ikke lest godt nok på astmamedisinene til yngste på da 1.5 år, hadde jeg gitt henne flutide 125 mg i stedet for 50 mg som hun skulle ha. Legen skrev ut feil medisin... Kunne fort blitt alvorlig i begge tilfellene. Så jeg dobbeltsjekker alltid både pakningsvedlegg og etikett på medisiner før jeg gir.
Ja apoteket burde også sett at et så lite barn ikke skulle ha så stor dose...Bra du leser pakningsvedlegget!
Men når man på apoteket jeg jobber, ser at legen gir feil doser, så ringer vi og hører. Alle kan dessverre gjøre feil
Helt tragisk! Godt det gikk fint.Ja apoteket burde også sett at et så lite barn ikke skulle ha så stor dose...
Hun var jo bare halvannet år....