P
Pappatest
Guest
Hei, jeg kjenner jeg er i en liten klemme. Jeg er så heldig og skal få bli pappa etter planen i desember og gleder meg veldig til dette, men det har kommet fram under graviditeten at minn frue har "uheldigvis" vært utro sirka i samme periode som hun ble gravid. i følge ultralydtermindato og kalkulatorer så er det 4 dager fra ultralyden sier at hun ble gravid og til den kvelden hun var utro. Jeg ønsker derfor å ta en pappa-test for å vite om det er mitt barn eller ikke. Det er ikke snakk om at jeg ikke skal ta ansvar. Det kommer jeg uansett til å gjøre, så lenge mor tillater det. Men jeg mener i prinsipp at alle barn har rett på å vite hvem som er sin biologiske far. Problemet er nå at fruen blå nekter at vi skal ta en sånn test, og jeg har mer en nok stelle i stand til barnet kommer, med tanke på innkjøp jobb osv ja dere vet
Jeg vurderer derfor å ta en test uten at hun får vite om det og heller fortelle resultatet etterpå.
Jeg lurer derfor på to ting.
Hvor riktig er disse ultralyd terminene, stemmer de på dagen ? i såfall trenger jeg ikke å bekymre meg lenger og har dere noen sider å anbefale for å bestille en pappa test? Har sett på forskjellige sier, men usikker på hvem som er seriøse og ikke. Eks pappatest.no ser ikke akkurat legit ut ?
Jeg lurer derfor på to ting.
Hvor riktig er disse ultralyd terminene, stemmer de på dagen ? i såfall trenger jeg ikke å bekymre meg lenger og har dere noen sider å anbefale for å bestille en pappa test? Har sett på forskjellige sier, men usikker på hvem som er seriøse og ikke. Eks pappatest.no ser ikke akkurat legit ut ?