Pappapermen

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noen som har samboere/menn som skal ut i pappaperm snart? Min skulle i juli, om halvannen uke, men jobben nektet så han skal ta ut i sept. Jeg må bare gå hjemme frem til da..

Oo, kan de nekte altså?

Her tar han ut for 18. Juli og nesten ut september.
Så tar jeg fri siste uken, oppstart i bhg i oktober ::)

Oo, kan de nekte altså?

Her tar han ut for 18. Juli og nesten ut september.
Så tar jeg fri siste uken, oppstart i bhg i oktober ::)
Ja, kan visst det. Men hvordan er regelen for pappaperm når ungen begynner i barnehage? (Begynner 1.11).
Han kan vel ikke være i perm da, da må den vel være unnagjort...

Ja, kan visst det. Men hvordan er regelen for pappaperm når ungen begynner i barnehage? (Begynner 1.11).
Han kan vel ikke være i perm da, da må den vel være unnagjort...
Mener at du kan bestemme det selv, ikke noe problem å ha perm selv om ingen er i bhg? Bare ikke akkurat da de får mest tid sammen..

Member du har to år på å ta den ut?

Mener at du kan bestemme det selv, ikke noe problem å ha perm selv om ingen er i bhg? Bare ikke akkurat da de får mest tid sammen..

Member du har to år på å ta den ut?
Nei, jeg vet ikke ,trodde greia var at de skulle være med barnet. Men tar det i år i hvertfall :) Hadde vært kjekt om han var hjemme den første uka hun begynner i bhg.

Jeg skal ha perm uten lønn fra sommerferien og til midten av oktober, pappa tar perm fra oktober til jul også starter frøkna i barnehage i januar :)

Jeg skal ha perm uten lønn fra sommerferien og til midten av oktober, pappa tar perm fra oktober til jul også starter frøkna i barnehage i januar :)
Fint å ha perm i julen da:)

Her er jeg hjemme til 18. august. Da begynner min kjære sin perm. Han skal være hjemme til starten av januar.

Vi har ikke fått barnehageplass. Vet ikke helt hvordan vi skal løse det om vi ikke får plass. Økonomisk ingen problem, men blir nok dårlig tatt i mot på jobb om jeg skal være borte igjen.

Her er jeg hjemme til 18. august. Da begynner min kjære sin perm. Han skal være hjemme til starten av januar.

Vi har ikke fått barnehageplass. Vet ikke helt hvordan vi skal løse det om vi ikke får plass. Økonomisk ingen problem, men blir nok dårlig tatt i mot på jobb om jeg skal være borte igjen.
Oi, det var lenge. Så fint :)
Får håpe at dere får en plass da, står dere på liste?

Oi, det var lenge. Så fint :)
Får håpe at dere får en plass da, står dere på liste?

Vi står på liste ja, men vet ikke hvilken plass. Ingen på barselgruppen min har fått barnehageplass, selv ikke de med søsken i samme barnehage, så da er det rimelig stor pågang:(

Vi står på liste ja, men vet ikke hvilken plass. Ingen på barselgruppen min har fått barnehageplass, selv ikke de med søsken i samme barnehage, så da er det rimelig stor pågang:(
Har du ringt barnehagekontoret hos dere?

Gjorde det for å høre hvordan ståa så ut, fikk vite hvilke som hadde plasser, endret valg og fikk tilbud om plass dagen etter. Er ikke sånn supernært huset, så må kjøre dit.. Men det er en plass :)

Her har pappaen perm nå. Jeg går uansett hjemme pga ny graviditet, og han må bruke opp sin permisjo før jeg starter ny.

En arbeidsgiver kan ikke nekte noen permisjon uten god grunn. Det er ikke god nok grunn at det ikke passer dem.

Edit: så jeg havnet på feil forum, men svaret mitt er vel like aktuelt;) hører til juli15 og nov16

Last edited:
Her har pappaen perm nå. Jeg går uansett hjemme pga ny graviditet, og han må bruke opp sin permisjo før jeg starter ny.

En arbeidsgiver kan ikke nekte noen permisjon uten god grunn. Det er ikke god nok grunn at det ikke passer dem.

Edit: så jeg havnet på feil forum, men svaret mitt er vel like aktuelt;) hører til juli15 og nov16
Alltid koselig med besøk fra andre underfora ;) gratulerer forresten!

Ja, det må være stor pågang! :( Lykke til ihvert fall.

De har god nok grunn for nav. Men han får perm, bare ikke i sommer.

Back
Topp