Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan visst det. Men hvordan er regelen for pappaperm når ungen begynner i barnehage? (Begynner 1.11).Oo, kan de nekte altså?
Her tar han ut for 18. Juli og nesten ut september.
Så tar jeg fri siste uken, oppstart i bhg i oktober :![]()
Mener at du kan bestemme det selv, ikke noe problem å ha perm selv om ingen er i bhg? Bare ikke akkurat da de får mest tid sammen..Ja, kan visst det. Men hvordan er regelen for pappaperm når ungen begynner i barnehage? (Begynner 1.11).
Han kan vel ikke være i perm da, da må den vel være unnagjort...
Nei, jeg vet ikke ,trodde greia var at de skulle være med barnet. Men tar det i år i hvertfallMener at du kan bestemme det selv, ikke noe problem å ha perm selv om ingen er i bhg? Bare ikke akkurat da de får mest tid sammen..
Member du har to år på å ta den ut?
Har gjort detTror ikke jobben kan bestemme når man skal ha permisjon... ville snakket med nav..
Jepp. Snakket med mange de siste månedene.Snakket du med forvaltningen? de på lokal kontoret vet ofte ikke alt.. snakker av erfaring selv![]()
Fint å ha perm i julen daJeg skal ha perm uten lønn fra sommerferien og til midten av oktober, pappa tar perm fra oktober til jul også starter frøkna i barnehage i januar![]()
Oi, det var lenge. Så fintHer er jeg hjemme til 18. august. Da begynner min kjære sin perm. Han skal være hjemme til starten av januar.
Vi har ikke fått barnehageplass. Vet ikke helt hvordan vi skal løse det om vi ikke får plass. Økonomisk ingen problem, men blir nok dårlig tatt i mot på jobb om jeg skal være borte igjen.
Oi, det var lenge. Så fint
Får håpe at dere får en plass da, står dere på liste?
Har du ringt barnehagekontoret hos dere?Vi står på liste ja, men vet ikke hvilken plass. Ingen på barselgruppen min har fått barnehageplass, selv ikke de med søsken i samme barnehage, så da er det rimelig stor pågang![]()
Alltid koselig med besøk fra andre underforaHer har pappaen perm nå. Jeg går uansett hjemme pga ny graviditet, og han må bruke opp sin permisjo før jeg starter ny.
En arbeidsgiver kan ikke nekte noen permisjon uten god grunn. Det er ikke god nok grunn at det ikke passer dem.
Edit: så jeg havnet på feil forum, men svaret mitt er vel like aktuelthører til juli15 og nov16
Tusen takkAlltid koselig med besøk fra andre underforagratulerer forresten!
Ja, det må være stor pågang!Vi står på liste ja, men vet ikke hvilken plass. Ingen på barselgruppen min har fått barnehageplass, selv ikke de med søsken i samme barnehage, så da er det rimelig stor pågang![]()
De har god nok grunn for nav. Men han får perm, bare ikke i sommer.Her har pappaen perm nå. Jeg går uansett hjemme pga ny graviditet, og han må bruke opp sin permisjo før jeg starter ny.
En arbeidsgiver kan ikke nekte noen permisjon uten god grunn. Det er ikke god nok grunn at det ikke passer dem.
Edit: så jeg havnet på feil forum, men svaret mitt er vel like aktuelthører til juli15 og nov16