Pappaperm :P

Hihi! Morsom lesing:-D
Her blir det ikke perm på pappaen før 1 april så enda lenge til.

Men neste helg skal jeg bort for første gang så da får han virkelig brynt seg og kjenne litt på det å ha mini en hel dag OG natt i tillegg. Vet han gruer seg litt og er visst bekymret for om han kommer til å huske på å gi lille mat :-p
Gått sikkert kjempefint skal du se! Litt deilig med barne fri? :)

Her er det drikke mannen alltid er redd for å glemme ^^

Et jo litt greit det og da - litt koselig å være sammen sånn :)
Ja :) Får hjelp til levering i barnehagen f.eks., og så skal vi ta ut 3-åringen av barnehagen en ukes tid og dra på hytta, tenkte vi.

Må bare smile litt av mannfolket hjemme som *endelig* ser ut til å forstå at det ikke bare er lek og kos å være hjemme med lille

Kom inn døra på mandag og da var det bare så vidt han orket å spise middag, ville bare legge seg ned litt :p

Gått bedre utover uken, men ser at ting ligger akkurat der de var når jeg går til jobb.

Hvordan er det hos dere? Full kontroll eller overrasket?

her virker det som han ikke helt vil innrømme at det er litt slitsomt. :P han er kjempeflink og styrer med alt mulig, men jeg ser at han synes det er slitsomt. Men vanskelig å få han til å innrømme det. han tror at jeg fryder meg at han får gjennomgå.. jeg gjør vel ikke det. eller kanskje litt :P bare fordi han har vært litt frempå om hvor lett det kan gjøres :O :)

Ja :) Får hjelp til levering i barnehagen f.eks., og så skal vi ta ut 3-åringen av barnehagen en ukes tid og dra på hytta, tenkte vi.
Greit å ha mulighet til å ta litt ferie sammen også, ja.

Hvis dette fine høstværet holder seg kan jo det bli helt fantastisk :)

Gått sikkert kjempefint skal du se! Litt deilig med barne fri? :)

Her er det drikke mannen alltid er redd for å glemme ^^

Ja jeg er på ingen måte bekymret:-) pappaen er nok mer nervøs enn meg ;-)
Blir veldig deilig. Kan telle på en hånd hvor mange netter jeg har sovet natten gjennom det siste året så blir godt med litt fri (og søvn).

Greit å ha mulighet til å ta litt ferie sammen også, ja.

Hvis dette fine høstværet holder seg kan jo det bli helt fantastisk :)
Får satse på pent høstvær, ja, det hadde vært koselig :) !

Vi er hjemme sammen, siden jeg er gravid på nytt og ikke får gå tilbake på jobb siden jeg fødte så tidlig sist. Så jeg tror fortsatt ikke han forstår hvor mye jobb det faktisk er å være helt alene med babyen hele dagen. Jeg prøver å snike meg vekk i noen timer en gang i blant, og det går helt fint. Hun er generelt lett å ha med å gjøre, men jeg kommer jo hjem til at huset er like rotete som da jeg dro! Også skjønner han ikke hvordan han skal få laget seg mat når han må se til henne samtidig, haha

Vi er hjemme sammen, siden jeg er gravid på nytt og ikke får gå tilbake på jobb siden jeg fødte så tidlig sist. Så jeg tror fortsatt ikke han forstår hvor mye jobb det faktisk er å være helt alene med babyen hele dagen. Jeg prøver å snike meg vekk i noen timer en gang i blant, og det går helt fint. Hun er generelt lett å ha med å gjøre, men jeg kommer jo hjem til at huset er like rotete som da jeg dro! Også skjønner han ikke hvordan han skal få laget seg mat når han må se til henne samtidig, haha
Gratulerer så mye med ny graviditet:) har ikke fått det med meg:) kjente jeg ble glad nå.

Back
Topp