Pappaperm :P

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Må bare smile litt av mannfolket hjemme som *endelig* ser ut til å forstå at det ikke bare er lek og kos å være hjemme med lille

Kom inn døra på mandag og da var det bare så vidt han orket å spise middag, ville bare legge seg ned litt :P

Gått bedre utover uken, men ser at ting ligger akkurat der de var når jeg går til jobb.

Hvordan er det hos dere? Full kontroll eller overrasket?

Haha, nei det er ikke lett å være pappa :P min visste det var hardt, men ikke hvor hardt ;)

Ikke pappaperm før etter jul her, men jeg gleder meg litt til han får det a-laget i trynet? ;) (er det slemt..?:p)

Her skal han ha perm på papiret bare, er jeg som skal være hjemme med ho. Tror alt jeg har jobba for i henhold til rutiner hadde gått rett i das skulle han ha vært hjemme med ho.

Har perm til midten av november, men siden jeg har flytta fra BF så utvider jeg nok til januar, evnt graderer i et par år :) Så her vil alt få på skinner, hehe

Fått seg en liten overraskelse.
Morsomste jeg fikk høre på vei fra jobben var; "Men han bare klager nå! Jeg får ikke lagd middagen før du er hjemme. Du bare forstår ikke"....
Nei, jeg forstår ikke. xD

Han begynner på mandag. Han er husfar fra før så regner med han kommer til å ha kontroll :)

Nå har min kjære vært kjempeflink og hjulpet til masse da jeg hadde perm, så han visste nok litt hva som ventet.

Han har hatt pappaperm i 3 uker nå, og de koser seg sånn☺️ Har til og med stort sett kommet hjem til ferdig middag:)

Mannen sier han skal ha fri i 10 uker. Men så skal jo guttungen i bhg etter 3 uker pappaperm. Blir korte dager da fram til november. Er spent på om han klarer å holde huset ryddig samtidig som han tar vare på barn. Multitasking e ikke hans sterkeste side.

Morsomste jeg fikk høre på vei fra jobben var; "Men han bare klager nå! Jeg får ikke lagd middagen før du er hjemme. Du bare forstår ikke"....
Hehe :D :D :D

Min har ikke perm nå, men han skal ha perm samtidig som jeg er hjemme, så han får ikke kjent på det :hilarious:

Hihi! Morsom lesing:-D
Her blir det ikke perm på pappaen før 1 april så enda lenge til.

Men neste helg skal jeg bort for første gang så da får han virkelig brynt seg og kjenne litt på det å ha mini en hel dag OG natt i tillegg. Vet han gruer seg litt og er visst bekymret for om han kommer til å huske på å gi lille mat :-p

Haha, nei det er ikke lett å være pappa :P min visste det var hardt, men ikke hvor hardt ;)
Nei, det er liksom det. De hører oss si det - og tror det gjerne til en viss grad. Men det er noe helt annet å stå i det :P

Her skal han ha perm på papiret bare, er jeg som skal være hjemme med ho. Tror alt jeg har jobba for i henhold til rutiner hadde gått rett i das skulle han ha vært hjemme med ho.
Ja, det var det med rutiner da..
Er nok ikke alt som blir fulgt opp her heller nei - men det får så være..

Har perm til midten av november, men siden jeg har flytta fra BF så utvider jeg nok til januar, evnt graderer i et par år :) Så her vil alt få på skinner, hehe
Greit å kunne jobbe gradert i starten, ja. Hadde gjerne gjort det hvis jeg kunne :)

Hehe, nei akkurat ;)

Nå har min kjære vært kjempeflink og hjulpet til masse da jeg hadde perm, så han visste nok litt hva som ventet.

Han har hatt pappaperm i 3 uker nå, og de koser seg sånn☺️ Har til og med stort sett kommet hjem til ferdig middag:)
Så heldig du er da! :)

Luringen vår er både høyt og lavt hele tiden, så middagslaging er en utfordring selv når vi er to

Back
Topp