Mari=)
Glad i forumet
Selv liker jeg chubby menn så det er HELT fint for min del![]()
What she said
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv liker jeg chubby menn så det er HELT fint for min del![]()
Mannen her har nok aldri prioritert noen sixpack o.lhehe
Syns det er helt greit jegviktig å holde seg sunn, men man trenger ikke masse muskler for å være sexy
![]()
Helt enigDet finnes en mellomting. Overvekt og slapp livsstil er helseskadelig, man trenger ikke å trene 6 dager i uka for å ta vare på seg selv. Men man bør komme seg opp av sofaen og få opp pulsen 2-3 ganger i uken. Det har man faktisk alltid tid til, det handler om å prioritere.
Jeg syns det er HELT latterlig å skrive noe om at den spesiell kroppstemperatur er trendy. TRENDY? Hvis jeg liker fitnessgutter så liker jeg det uavhengig av hva som er trendy eller ei, jeg blir ikke plutselig tiltrukket av "pappakroppen" bare fordi en artikkel sier at det er trendy. Dummeste jeg har hørt!
( jeg syns forøvrig det er mest sexy med en tight kropp med muskler og uten hår, men jeg hadde ikke villet ha en sånn type hvis det betød at han måtte trene to ganger hver dag, og gå på diett ol. Det har jeg vært gjennom før og er bare slitsomt. Ja til et normalsunt liv og fysisk aktivitet med familien!)