Pappakroppen er trendy!

Må ikke ha sixpack, men heller ikke være dvask. Man kan fint ta vare på kroppen Uten å henge på treningssenter 3 dager i uken.
Jeg liker å se på en flott kropp.

Det finnes en mellomting. Overvekt og slapp livsstil er helseskadelig, man trenger ikke å trene 6 dager i uka for å ta vare på seg selv. Men man bør komme seg opp av sofaen og få opp pulsen 2-3 ganger i uken. Det har man faktisk alltid tid til, det handler om å prioritere.
Helt enig ☺️

Har aldri skjønt greia med muskler og sånn jeg :) Synes man kan være sexy uansett. Men det er jo klart, alle burde jo ta litt vare på helsa si. Men ikke nødvendig med sixpack for min del i hvert fall :)

Jeg syns det er HELT latterlig å skrive noe om at den spesiell kroppstemperatur er trendy. TRENDY? Hvis jeg liker fitnessgutter så liker jeg det uavhengig av hva som er trendy eller ei, jeg blir ikke plutselig tiltrukket av "pappakroppen" bare fordi en artikkel sier at det er trendy. Dummeste jeg har hørt!

( jeg syns forøvrig det er mest sexy med en tight kropp med muskler og uten hår, men jeg hadde ikke villet ha en sånn type hvis det betød at han måtte trene to ganger hver dag, og gå på diett ol. Det har jeg vært gjennom før og er bare slitsomt. Ja til et normalsunt liv og fysisk aktivitet med familien!)

Hehe, ja det er godt vi er forskjellig du! :D Jeg synes hårete er sexy jeg da ;)

Back
Topp