Pappakroppen er trendy!

Mannen her har nok aldri prioritert noen sixpack o.l :p hehe
Syns det er helt greit jeg:) viktig å holde seg sunn, men man trenger ikke masse muskler for å være sexy:)

Det finnes en mellomting. Overvekt og slapp livsstil er helseskadelig, man trenger ikke å trene 6 dager i uka for å ta vare på seg selv. Men man bør komme seg opp av sofaen og få opp pulsen 2-3 ganger i uken. Det har man faktisk alltid tid til, det handler om å prioritere.

Må si jeg liker at mannen trener jevnlig og er i form altså :D Han har sixpack, og jeg kan ikke si jeg ikke liker det :p

Men trening er en stor interesse jeg har, så glad jeg deler det med mannen. Handler mye om å føle seg vel og få ekstra energi. Har selv vært overvektig, men føler meg mye bedre etter jeg endret livsstil. Føler meg vel, og har mye mer energi til barna..

Men jeg mener ikke at alle trenger å trene på et senter flere ganger i uka. Jeg er mer opptatt av at en har energi og form til å være aktiv med barna, og tilbringe tid ute :)

Jeg er glad for at mannen min prioriterer familien sin fremfor tid i en gym. Og så holder vi oss i form ved at vi sammen går turer, leker, er i skogen, sykler, svømmer.....

Om det er trendy eller ei. En dvask kropp som vitner om at den som eier den ikke tar vare på den er usjarmerende uansett. Men man trenger jo ikke bare spise "fitnessmat" og drikke proteinshaker og trene hver dag på helsestudio heller.

Og selv om man har blitt foreldre, så er jo ikke det et klarsignal på å la kroppen forfalle.

Aldri likt så mye synlige muskler på en mann jeg eller kvinner. Synes slik fitness som er "inn" nå er rett og slett grusomt stygt.
Men det er da ingen som skriver eller sier at mannen/kvinnen er usunn selv om man ikke trener flere ganger om dagen og har synlige muskler.
Min mann er både kjekk og slank ikke dvask eller ett gram for mye selv om han ikke trener hver dag :)

Jeg er glad for at mannen min prioriterer familien sin fremfor tid i en gym. Og så holder vi oss i form ved at vi sammen går turer, leker, er i skogen, sykler, svømmer.....
Samme her:)

Samboer har redusert ned på treninga ja etter vi fikk lillemor :-) men blir likevel ca tre økter i uka og det unner jeg han ;)

Helt ærlig så vill eg heller han vara med oss æn å vara på gym. Så den sixpakken saknar me
Ikke her.

Last edited:
Syns ikkje store musklar er så fint, så mannen sin akkurat passeleg trente, sunne kropp er perfekt for meg:) Heldigvis kan (eller må) mannen trene på jobb, så han brukar tiden sin med familien ellers:)

Mannen har aldri hatt sixpack, han var tynn som en strek for 4 år siden. På grensen til sykelug tynn. Nå etter to tette svangerskap har han lagt på seg nesten 20 kg, og han er i mine øyne nå kjempe deilig å både se og ta på :D

Jeg liker ikke for mye muskler på menn, jeg. Vil ikke at gubben skal ha sixpack, og det har han heldigvis heller ikke. ;)

En mann som er sterk mentalt og tåler mye smerte er langt mer sexy enn en mann som er studiotrent og bøyer seg så fort det gjør vondt.

Men det er min mening :)

Samme her :-) mannen min er deilig og akkurat passe slank uten sixpack!

Jeg syns det er HELT latterlig å skrive noe om at den spesiell kroppstemperatur er trendy. TRENDY? Hvis jeg liker fitnessgutter så liker jeg det uavhengig av hva som er trendy eller ei, jeg blir ikke plutselig tiltrukket av "pappakroppen" bare fordi en artikkel sier at det er trendy. Dummeste jeg har hørt!

( jeg syns forøvrig det er mest sexy med en tight kropp med muskler og uten hår, men jeg hadde ikke villet ha en sånn type hvis det betød at han måtte trene to ganger hver dag, og gå på diett ol. Det har jeg vært gjennom før og er bare slitsomt. Ja til et normalsunt liv og fysisk aktivitet med familien!)

Back
Topp