Pappagave?

Fælt til "holder for oss" da...
Ingen som sa at å føde ikke holder for noen, eller at tiden etter fødsel ikke var bra nok, OP spør jo bare om forslag til pappagave...
Jeg synes det er toppen av kremen, en god, søt bemerkning, like mye som blomstene folk har med til deg på sykehuset!
Ikke få det til å virke som en idiotisk ting for de som vil...

Fælt til "holder for oss" da...
Ingen som sa at å føde ikke holder for noen, eller at tiden etter fødsel ikke var bra nok, OP spør jo bare om forslag til pappagave...
Jeg synes det er toppen av kremen, en god, søt bemerkning, like mye som blomstene folk har med til deg på sykehuset!
Ikke få det til å virke som en idiotisk ting for de som vil...
Helt enig :p
Også derfor jeg skal kjøpe pappagave:) jeg er fullstendig klar over at jeg gir han et barn, men syns han fortjener en oppmerksomhet for innsatsen han og har gjort i 9 mnd:p
ikke bare bare å passe så godt på en hormonell, tung og sliten hval:p syns han fortjener en takk jeg for å stå å holde håret mitt når jeg spyr, ta imot ufortjent dritt pga hormoner å alikevel holde rundt meg når det ender med tårer:p

Helt enig :p
Også derfor jeg skal kjøpe pappagave:) jeg er fullstendig klar over at jeg gir han et barn, men syns han fortjener en oppmerksomhet for innsatsen han og har gjort i 9 mnd:p
ikke bare bare å passe så godt på en hormonell, tung og sliten hval:p syns han fortjener en takk jeg for å stå å holde håret mitt når jeg spyr, ta imot ufortjent dritt pga hormoner å alikevel holde rundt meg når det ender med tårer:p

Åh, så koselig mann <3 Helt enig :)

Ja syns det er vanskelig å skulle finne en gave :p her bruker ikke mannen noen form for smykker eller klokker eller no, å vil jo gjerne at det er litt varig og ikke kast etter 1 år liksom:p ikke så mye å gå på da haha .. Hmm

Bestille fotograf til babyen frem i tid? Eller date noen mnd frem? Slik dere kan gjøre noe hyggelig i sammen når babyen er litt eldre og passe med barnevakt?

Sniker fra desember :) Her har eg bestilt "baby owners manual" til den kommende faren. Er en bok skrevet for menn på dataspråk ang hvordan å være far det første året. Tenker også å finne en kul body til baby og gi med. Småen får mange med "mamma-tekst", så noe kult så far også er inkludert :)

Har lest at noen lager en liten kosekurv m favoritt snop, øl, chips el som far får vite hvor ligger når han kommer hjem fra sykehuset mens mor og barn er på barsel. Synes dette var en knall-ide, og vil nok prøve å smugle noen godsaker inn i huset :)

Jeg synes at min mann fortjener noe for sin innsats som hormon-temmer, gråteskulder, klagemur og fødselspartner ;)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Back
Topp