Pappagave?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Er jo mange menner som kjøper fødselsgave til oss nybakte mødre, men har dere tenkt å kjøpe pappagave?:) skal innrøme at det aldri har slått meg inn før nå:p men nå tenker jeg at han skal få en liten greie .. Han har vært helt fantastisk snill gjennom hele svangerskapet og kjempe entusiastisk og engasjert .. Og latt meg være hormonella uten å slenge det i trynet på meg å bare trøsta meg, og tatt unødvendig kjeft stakar!!!:) Så syns han fortjener en pappagave:)

Her blir gaven babyen hans heg har bært på i 9 mnd :) han har ikke slitt seg ut å vært en sympatisk mann i svangerskapet :p

Blir nok en liten gave til pappaen oppi alle hormonene, er jo for det meste mor som blir husket på! Men her er pappaen en utrolig god støttespiller, så synst han fortjener noe :-)
Trenger ikke vere av de dyreste gavene!

Ikke direkte pappagave, men han elsker Liverpool så har kjøpt inn lue det står "me and dad loves liverpool" på og vurderer å skaffe body det står "Im liverpools smallest fan" på og begge deler tenkte jeg kunne bli det første hun har på seg når hun kommer ut, som en overraskelse til han :)

Jeg er veldig flink med å finne anledning for å kjøpe gave til mannen min :) han blir veldig glad når han får gave og jeg synes det hjelpe forholdet :) så ja det blir liten gave til han

Jeg kjøpte gave til samboeren min i dag. Jeg er glad i ting med mening og er veldig glad i willow treg-figurene. Kjøpte den som heter New dad. Dere kan Google den, veldig fin :-)

Jeg kjøpte gave til samboeren min i dag. Jeg er glad i ting med mening og er veldig glad i willow treg-figurene. Kjøpte den som heter New dad. Dere kan Google den, veldig fin :-)
De er kjempe fine:) Fikk Freedom av mamma etter jeg kom meg ut av ett dårlig forhold❤️

Eg huska eg nevnte mammagave te han for ei stond si, fekk te svar "Nesj, koffor ska du ha da då?!"..;p Heh.. Men eg tenke meg uansett at pappen kjem te å få seg nåke..:-) Han har jo vore ganske grei me meg, og meir bekymra pappa-to-be ska du leita lenge itte!:p Heh.. Han passe på oss!;) muli eg må gjer nåke lignande so Tyren, bare me rett lag.. Heh..:-P

Eg har lyst til å gi han noe.har vært veldig snill og støttende
men hva skal eg kjøpe? Noe med bmw kanskje.
sist fikk han en body det sto min far kjører bmw.
Ble veldig glad, ikke så mye som skal til.

Har faktisk tenkt litt på det selv men usikker på hva. Drømte faktisk inatt at jeg var ute for å handle pappagave til ham:-)

Er jo mange menner som kjøper fødselsgave til oss nybakte mødre, men har dere tenkt å kjøpe pappagave?:) skal innrøme at det aldri har slått meg inn før nå:p men nå tenker jeg at han skal få en liten greie .. Han har vært helt fantastisk snill gjennom hele svangerskapet og kjempe entusiastisk og engasjert .. Og latt meg være hormonella uten å slenge det i trynet på meg å bare trøsta meg, og tatt unødvendig kjeft stakar!!!:) Så syns han fortjener en pappagave:)

Har veldig lyst til å kjøpe gave til min samboer, også!
Litt usikker på hva, enten en body eller en søt bamse, noe baby-relatert, iallefall..!
Eller kanskje ett smykke, han liker armbånd og ringer...

Ingen pappa gave. Han får en baby og det for holde. Termin rett før jul så nypyntet julehus og julegaver får være nok. Han kommer hjem en uke før termin.

Ingen pappagsve og ingen mammagave. Holde massevis med babyen som kommer.:)

Back
Topp