Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: namba
En liten stund etter at jeg skrev dette kom pappa og ba om unnskyldning!! Jeg er helt sjokkert. han mente ikke unnskyldningen oppriktig, i alle fall ikke til å begynne med, men at han gjorde det var veldig uvant. Det spørs om han gjorde det for å imponere dama si, så fra nå av skal jeg aldri krangle mer med pappa uten at hun er der. Men han kom altså da og ba om unnskyldning, men han smilte overlegent mens han sa det.
Det ble så jeg dro opp fortiden for å forklare nåtiden, og fortiden blir vi aldri enig om. Jeg begynte å gråte og Frida var vitne til alt sammen.[:(] Hun ble lei seg, så jeg ba pappa om å gå sin vei for å trøste henne og prate med henne om at voksne også krangler, men at morfar ba om unnskyldning og at det gikk bra nå. Etter en liten stund og litt kos så slo hun seg til ro med det og vi fortsatte dagen som om ingenting hadde skjedd. Faktisk fikk Frida lov til å sminke han etterpå. Da følte jeg at jeg fikk litt hevn, for det ble mildt sagt ille.[8D]