pappa/mamma-dalt

Bejb

Gift med forumet
Erik bytter på å være mamma og pappa dalt. noen dager vil han bare være hos meg,og andre dager bare hos pappan.
hvis han en dag er pappadalt, og jeg og samboer kysser ,gir hverandre
klem o.l,så blir Erik kjempe sint. hyler,skriker og  dytter meg vekk. omvent
hvis han er mammadalt. jeg har en sønn på 7 år å, erik er like sjalu på han hvis 7åringen sitter i armkroken min,eller jeg sitter å leker,leser o.l med han.

han er veldig egen på leker og ting som er han sitt å. jeg har en gutt på 2,5 år jeg er tante til. erik tåler ikke at han rører lekene sine.

er deres barn sånn?? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg[&:]

vi vil ha en liten til etterhvert. spiralen skal ut til neste år engang,sommeren kanskje. jeg lurer på om det er best vi prøver få en så fort som mulig,siden erik er så sjalu og egen. kan hende det bedrer seg da,men det er veldig ille nå.

sorry dette ble langt....

hmmm nei kan ikke si at nancy er sånn nei. hun er fremdeles mammadalt for alle pengene.senest idag skulle sambo legge henne og hun hylskrek da han bærte henne fra stolen sin og rakk armene mot meg....huff, det gjør skikkelig vondt i mammahjertet, men må prøve å venne henne mer og mer til at det blir pappaen som tar seg av de tingene siden det ikke er lenge til lillesøster er ventet.

Thea varierer litt på å være mammadalt og pappadalt, men hun reagerer ellers ikke noe på om vi koser eller andre leker med lekene hennes.
Ikke har jeg noen tips til hva du kan gjøre heller [&o]

Nå er det jo stort sett bare meg og Casper da,
så han er jo klart mammadalt, men koser seg fryktelig med pappa når han har mulighet til det.
Har ikke sett noe tegn til sjalusi her, så har ingen tips der desverre...

Kian har  blitt alt for avhengig av meg nå[&o]
BAre jeg går ut av rommet er det hylskrik. Dette begynner å bli så slitsomt, har ikke mye tålmodighet igjen til han[&o]
Gleder meg til vi kommer i hus nå, da skal vi rett inn i barnepark så jeg kan få noen timer fri i uken, mens jeg leter etter jobb.

Kåre er heldigvis ikke noen mer mammadalt enn pappadalt å det er deiligt. Men merker at han er mer kosete nå etter han begynte å bhg men det klger vi ikke over for han har jo nesten aldri hat tid til å sitte på fanget[;)]

Ariel er litt sånn...i det siste når jeg har jobbet da er det bare pappaen som gjelder,,,,men nå når jeg skal  være litt hjemme pleier det og bli omvendt..
men det med og kysse og klemme opplevde jeg en dag,,men da var hun hos morfaren sin,,,(hun er helt vill etter han for å få sagt det)og da skulle jeg gi pappaen min en klem  , klikket hun helt og puffet meg vekk,,,så  hun er litt sånn med spesielle personer.....

er vel mest pappadalt han lille tassen vår. Men det kan variere endel.. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: susidusi

Kåre er heldigvis ikke noen mer mammadalt enn pappadalt å det er deiligt. Men merker at han er mer kosete nå etter han begynte å bhg men det klger vi ikke over for han har jo nesten aldri hat tid til å sitte på fanget[;)]

sånn er nancy og.lurer på om det kan være alderen jeg?hun legger ansiktet sitt inntil mitt og koser og lager koselyd.hehe.sååå søtt.og kan sitte mye lenger i ro på fanget enn før.

Ida er mammadalt.

Samboer blir litt fortvilet innimellom. Hvis Ida f.eks. slår seg og samboer prøver å trøste henne så vil hun ikke så lenge jeg er tilstede - da er det mamma for alle penga. Er jeg ikke hjemme så går det helt greit.

Det samme er det i bhagen. Hun har ikke problemer med å knytte seg til de voksne der, så lenge jeg ikke er der....

Hun er sjalu på Andreas. Hvis han sitter på fanget mitt så kommer hun i full fart og skal opp på fanget hun også. Når jeg overser henne (må det for Andreas sin skyld), så blir hun rasende... Stakkars, men må bare gjøre det sånn - får håpe det går over og at det hjelper å være streng...[&:] 
(av og til har jeg begge på fanget selvfølgelig... men ofte gir Andreas uttrykk for at han vil kose med meg og f.eks. lese en bok - og da må jeg nesten gi han den oppmerksomheten...)

Lekene sine deler hun gjerne... er vant til at Andreas napper ut det hun har i hendene sine, så hun bryr seg ikke om noen roter i lekekassa hennes.

thomas er så mammadalt at det er plagsomt til tider. skal til meg hvis vi er ute oss andre(bortsett frabesteforeldrene der går det greit) skal opp å kose med meg hele tida. leke sammen hele tida.
blir veldig fort sjalyu særlig hvis jeg klememr noen da komemr hn med en gang å skriker og løfter armene ingen skal ta mammaen min altså.
thomas har vært mammadalt siden han var 5mnd. håper nåd et gir seg snart

Her er det mamma for alle penga[&o] Noe som til tider er veldig slitsomt... blir så irritert når ikke sambo kan ta han litt innimellom, går greit hvis de drar bort, men jeg vil jo gjøre ting i huset eller slappe av selvom alle er hjemme liksom... Men sambo er ikke mye hjemme, så det er kanskje ikke så rart...[8|]

Har desverre ingen tips når det gjelder sjalusi... Blir vel en prøvelse her i huset når nestemann kommer...
Han kan jo sitte sammen med dere å lese kanskje???

Emily er verken  mamma eller pappa dalt, men hun kan begynne og gråte hvist hun ikke har sett meg hele dagen og jeg bare stikker hodet inn i et rom hun er for så og gå igjen da kommer tårene. Men det er nok for at jeg har vært vekke fra henne hele dagen.

ORIGINAL: Adrian`s mamma

Her er det mamma for alle penga[&o] Noe som til tider er veldig slitsomt... blir så irritert når ikke sambo kan ta han litt innimellom, går greit hvis de drar bort, men jeg vil jo gjøre ting i huset eller slappe av selvom alle er hjemme liksom... Men sambo er ikke mye hjemme, så det er kanskje ikke så rart...[8|]

Har desverre ingen tips når det gjelder sjalusi... Blir vel en prøvelse her i huset når nestemann kommer...
Han kan jo sitte sammen med dere å lese kanskje???

jeg sitter ofte med begge to og leser eller koser i sofaen,men
7åringen trenger litt oppmerksomhet som bare gjelder han å... men det tåler ikke erik[&:]

Back
Topp