Bejb
Gift med forumet
Erik bytter på å være mamma og pappa dalt. noen dager vil han bare være hos meg,og andre dager bare hos pappan.
hvis han en dag er pappadalt, og jeg og samboer kysser ,gir hverandre
klem o.l,så blir Erik kjempe sint. hyler,skriker og dytter meg vekk. omvent
hvis han er mammadalt. jeg har en sønn på 7 år å, erik er like sjalu på han hvis 7åringen sitter i armkroken min,eller jeg sitter å leker,leser o.l med han.
han er veldig egen på leker og ting som er han sitt å. jeg har en gutt på 2,5 år jeg er tante til. erik tåler ikke at han rører lekene sine.
er deres barn sånn?? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg[&:]
vi vil ha en liten til etterhvert. spiralen skal ut til neste år engang,sommeren kanskje. jeg lurer på om det er best vi prøver få en så fort som mulig,siden erik er så sjalu og egen. kan hende det bedrer seg da,men det er veldig ille nå.
sorry dette ble langt....
hvis han en dag er pappadalt, og jeg og samboer kysser ,gir hverandre
klem o.l,så blir Erik kjempe sint. hyler,skriker og dytter meg vekk. omvent
hvis han er mammadalt. jeg har en sønn på 7 år å, erik er like sjalu på han hvis 7åringen sitter i armkroken min,eller jeg sitter å leker,leser o.l med han.
han er veldig egen på leker og ting som er han sitt å. jeg har en gutt på 2,5 år jeg er tante til. erik tåler ikke at han rører lekene sine.
er deres barn sånn?? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg[&:]
vi vil ha en liten til etterhvert. spiralen skal ut til neste år engang,sommeren kanskje. jeg lurer på om det er best vi prøver få en så fort som mulig,siden erik er så sjalu og egen. kan hende det bedrer seg da,men det er veldig ille nå.
sorry dette ble langt....