Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagde ikke standard, bruker havregryn (bruker stavmikser på røra, for jeg selv liker ikke å kjenne på havregrynene) og blanding av hvetemel/grovere mel. Så de blir vel noe mektigere enn vanlige lagd på rent hvetemel, vil jeg troJeg er 32 og spise sikkert 20 hvis ingen stopper meg skjønner barna dine godt!
Men det kommer jo kanskje litt an på pannekaka og, noen lager tjukke, grove, med mye egg i, helmelk osv som sikkert metter mer en de helt tynne
Hva slags suppe er vanlig, bortsett fra ertesuppe? (jeg er ikke så begeistret for den, og greit å lage noe alle kan like )Vi spiser aldri pannekaker alene, synes ikke det regnes som mat. Koker suppe som er selve middagen, og da spiser de 1-2 pannekaker etterpå.
Vi har med tomatsuppe med egg og makaroniHva slags suppe er vanlig, bortsett fra ertesuppe? (jeg er ikke så begeistret for den, og greit å lage noe alle kan like )
Haha, ikke sant frøkna dyttet innpå, og "mer, mer" hun kan spise altså, det kan forøvrig minsten også. Frøkna skal alltid dele med ham, så til tider spiser han sitt først og litt av frøkna sitt også han på 11mnd fikk også de med melk i, men det er ikke så mye melk og de kan jo ha melk i mat fra 10mnd så tenkte at det gikk fintVi har med tomatsuppe med egg og makaroni
Lille på 7 mnd har bare fått smake, laget på havremel og havremelk. 3-åringen spiser vel 2 som regel, men da hun var rundt året kunne hun sikkert spist flere. Da spiste hun nesten mer enn meg til middag [emoji14]
Haha, ikke sant frøkna dyttet innpå, og "mer, mer" [emoji14] hun kan spise altså, det kan forøvrig minsten også. Frøkna skal alltid dele med ham, så til tider spiser han sitt først og litt av frøkna sitt også [emoji14] han på 11mnd fikk også de med melk i, men det er ikke så mye melk og de kan jo ha melk i mat fra 10mnd så tenkte at det gikk fint
Da blir det nok tomatsuppe neste gang
Hva slags suppe er vanlig, bortsett fra ertesuppe? (jeg er ikke så begeistret for den, og greit å lage noe alle kan like )