Pampers el Libero

Ikke prøvd de nye til libero enda, men må si jeg er veldig fornøyd med rema bleiene ja. Gode bleier OG god pris:)

Noen som har prøvd de nye Libero bleiene da? Syykt myke og deilige.. Koster litt mer da, men tenker at når de skal gå med bleie på døgnet rundt i et par år, er det vel kjekt å få de så behagelige som mulig? :)
Kjøpte en pakke av de for å prøve. De var sykt myke da! Synes hun kunne bevege beina litt mer i de, så likte de godt jeg. Stiv i pris, men får se om vi ikke fortsetter med de :p får benytte oss av kiwiavtalen :p

Noen som har prøvd de nye Libero bleiene da? Syykt myke og deilige.. Koster litt mer da, men tenker at når de skal gå med bleie på døgnet rundt i et par år, er det vel kjekt å få de så behagelige som mulig? :)
Vi har de til begge jentene :) Veldig myke og gode!

Ikke prøvd de nye til libero enda, men må si jeg er veldig fornøyd med rema bleiene ja. Gode bleier OG god pris:)

Har prøvd de nye til libero :) syns de var supergode! Men gidder ikke å bruke dem fast, for de koster jo skjorta og en arm :p
Ellers går det i Rema :)

Har prøvd de nye til libero :) syns de var supergode! Men gidder ikke å bruke dem fast, for de koster jo skjorta og en arm :p
Ellers går det i Rema :)
Kjøpte en pakke nå for å prøve:)

De var supre! Men syns de var litt dyre :) Bruker mest rema sine her :)

Jeg bruker også de nye fra libero...kjempegode og myke. Men de er dyre ja. Men her får vi 2 for prisen av 1.

Bruker Rema sine bleier. De er billige og gode. Men ved avføring må jeg skifte raskt, ellers blir det lekkasje opp på ryggen.
Må få testet Libero sin nye....

Så på nettet står det at det anbefales pampers til bleiekake pga de ser finest ut ;-) Kan det være grunnen til at alle får pampers i bleiekaken?
Skal faktisk lage en bleiekake, har ikke prøvd pampers, så anbefaler dere da rema 1000 og libero kontra pampers?

Så på nettet står det at det anbefales pampers til bleiekake pga de ser finest ut ;-) Kan det være grunnen til at alle får pampers i bleiekaken?
Skal faktisk lage en bleiekake, har ikke prøvd pampers, så anbefaler dere da rema 1000 og libero kontra pampers?

Jeg syns ihvertfall rema og libero sine er bedre enn pampers. Har ikke testet de ut i noen bleiekake da, men de er ikke så stygge at de ikke kan brukes ihvertfall:p
De små til rema (str 2) er vel helt hvite, så de er jo veldig nøytrale ihvertfall:)

Oki, ja fordi det er jo litt kjipt å kjøpe over 100 bleier også er er ikke brukende lissom :)

Oki, ja fordi det er jo litt kjipt å kjøpe over 100 bleier også er er ikke brukende lissom :)
Ha kaka til pynt;) haha
Kan ji være greit å få brukt dem og ja.
Har inntrykk av at de fleste foretrekker libero og rema ihvertfall:)

Hehe jepp, vi foretrekker libero, men de er jo farer på. Tror nok det blir rema 1000 ja :)

Hehe jepp, vi foretrekker libero, men de er jo farer på. Tror nok det blir rema 1000 ja :)

De har visst kommet med nytt design da, så de er ikke hvite lengre:o men ikke masse forskjellige farger..

Back
Topp