Pampers el Libero

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Hva bruker dere til den lille?

Har hatt Libero , men skiftet til pampers nettopp, men har opplevd en del lekkasjer på dem. Vet ikke helt hvorfor, for de er absolutt store nok.

Så får prøve å gå over til Libero igjen.

Her bruker jeg libero. Prøvde en pakke med pampers, men var ikke like fornøyd. Vet ikke helt hva det var, men likte de bare ikke:p

Jeg syns pampers bleiene forsterket lukten :P de lukter rett og slett dritt :P

Så her går det i libero ;) bare synd at bleie kaken jeg fikk i babyshoweren bare består av pampers bleier :P så får vel bruke de opp :P

Her har jeg bare kjøpt libero og rema1000 sine. Brukte noen pampers, fordi bleiekaka jeg fikk var laga av dem..men likte dem ikke :p

Her har jeg bare kjøpt libero og rema1000 sine. Brukte noen pampers, fordi bleiekaka jeg fikk var laga av dem..men likte dem ikke :p
Hvordan er rema1000 sine? Finner de bare i str 2 eller større, men tenkte jeg skulle teste de ut etterhvert :)

Libero :) og rema1000 sine er også bra! Lillemor er visst allergisk mot pampers, fikk masse utslett..gikk bort med en gang vi gikk over til libero igjen..snodige greier

Libero :) og rema1000 sine er også bra! Lillemor er visst allergisk mot pampers, fikk masse utslett..gikk bort med en gang vi gikk over til libero igjen..snodige greier

Det kan være at babyen din ikke tåler kremen de har i bleiene til pampers, tror også det er parfyme i pampers sine bleier :-/

Lille snuppa tåler ikke Libero sine bleier (rumpa blir rød), så vi bruker kun Pampers sine. Kunne tenke meg å prøve Coop sine etterhvert, da de ikke finnes i nyfødtstørrelse der vi bor. ;)

Kjøpt inn Libero, men brukt en del pampers som vi har fått i gravidpakker og bleiekake på babyshower. Foretrekker nok Libero :)

Synes pampers blir våte og ekle utapå. Her bruker vi libero :) etterhvert Coop sine

Jeg bruker bare libero, prøvde noen pampers som jeg hadde fått i gratis pakkene. Syntes ikke pampers sine er noe og så kjennes de så våte ut...

Libero. Har fortsatt med Libero siden det var de vi fikk på sykehuset.
Har prøvd noen pampers fra gratis pakkene og syntes de kjentes så rare ut, så jeg fortsetter nok med Libero til hun har blitt større og går over til noen billigere da.
Har hørt mye positivt om first price så skal nok prøve dem :)

Ikke så snodig siden Pampers har lotion i sine. Storesøster reagerte også på de (fikk noen i en gratispakke).

Derfor bruker vi bare svanemerka bleier, uten lotion og annen dritt.

Ikke så snodig siden Pampers har lotion i sine. Storesøster reagerte også på de (fikk noen i en gratispakke).

Derfor bruker vi bare svanemerka bleier, uten lotion og annen dritt.
Sikkert! Synes også pampers lukter så "medisinsk", vanskelig å forklare, men lukter rart..

Libero all the way! Syns pampers var så tynne og ble fort fuktig gjennom..

Brukte libero str 1 og 2, nå har vi gått over til Coop :)

Back
Topp