Pakking av fødebag

Herlig, nå har jeg notert meg masse gode tips! Kjenner jeg ble motivert til å begynne pakkingen i helgen. Den fødebaggen min blir vist ganske full denne gangen! Sist skulle jeg liksom være så flink og minimalistisk, kun ha med det nødvendigste. Mens denne gangen derimot...

Det viktigste jeg hadde med sist tror jeg nok var vannflasken min. Morgenkåpen var også god å ha, men jeg var sykt varm de første dagene, så denne gangen vil jeg ha med en tynn i tillegg. Ellers skal jeg pakke klær med litt farge på. Sist var alle klærne mine grå, blå eller svart. Hjalp ikke mye på velværefølelsen. Skal også ta med flere klær til småen enn sist. Og det med å ta med små reise-/prøveprodukter var jo veldig lurt! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det?

Føde-"baggen" min er en liten trillekoffert. :p Men den kommer til å bli helt full, så kan ikke pakke i noe mindre. Den går uansett under sengen eller bak en stol, så jeg tror ikke den kommer til å være i veien, selv om jeg ikke vet hvordan rommene på barsel er.
 
Er førstegangsfødende selv, og satser på å være der maks 2-3 netter. Dette er hva jeg har tenkt å pakke i fødebagen:

Til Meg: :Heartpink

-Helsekort for gravide
-Oppladet mobil og mobil lader
-Power-bank
-Ørepropper til musikk
-2stk ammebh-er
-2 stk amme-topper
-Amme-innlegg(engangs + i ull)
-Bikinitopp(til fødsel i badekar)
-2 par vanlige sokker + 1 par ullsokker
-2-3 gode truser
-Morgenkåpe
-Nattøy
-Tøfler
-En behagelig innejakke
-2stk kosebukse/joggebukse
-2 gode gensere
-Sort ull-undertøy-genser + grå fleece tights
-Purelan(krem til såre brytvorter)
-Paracet
-Varmeflaske
-Mini Sjampo og balsam
-Toalettsaker(tannbørste, tannkrem, deo, hårbørste, cleanser, fuktighetskrem, hårstrikk, leppomade)
-Vannflaske, nutrilettbar, bixit bar, sjokolade, pepsi
-Bok + blader
-Skittentøyspose

Til Babyen: :Heartblue
-3 stk bodyer i strl 50/56
-Strømpebukse, bukse, sokker og lue
-1 Pysjamas
-Babyteppe(i ull)
-Koseklut
-Hentesett: Body, bukse, sokker, lue, vanter(i ull) + hvit dress
-Bilstol
-Vognpose

Til Mannen: :Heartred
-Ett rent skift
-Toalettsaker
-Sjokolade(til meg og til han), drikke og matpakke
 
Back
Topp