Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke pakket ennå, mangler fortsatt en god del ting til å ha i selve bagen, men regner med å få den klar i løpet av de nærmeste to-tre ukene. Har K.S dato 11 August, men har mye fostervann, så større sannsynlighet for at vannet vil gå tidligere. Så det er greit å være litt forberedt, så mannen slipper å pakke. Litt redd for hva som i det hele tatt kommer med da![]()
Jeg har vasket babyklær denne uka (termin 30.08) og har da lagt bort de klærne jeg vil ha med til han.
Har begynt å tenke på hva jeg vil ha med, men usikker på hvor mye som trengs.
Nattkjole f.eks? Bruker man det? Jeg har dessuten ingen ammenattkjoler så må kanskje kjøpe det da... Og har bare en tykk morgenkåpe som er lyserosa med mørkerosa prikker. Tar jo en halv koffert. Noen som har tips til nattkjole og morgenkåpe som passer til årstida ?![]()
Tenker å ha med stelleveske til lille med tingene hans, og en liten trillekoffert til meg og mannen med det vi trenger.
Hvor mange engangsammeinnlegg bør man ta med? Har pakket ned 12 par. Aner ikke om det er alt for lite![]()
Uff, hvor lang reisevei har du?Jepp, for lenge sidenTermin 7.8, men alle tidligere barn har komt før termin. Laaaaangt til sykehus (nesten tre timer) så har ingen tid å miste om noe setter i gang. Usikker på om vi rekker frem... :-/
Jeg har vasket babyklær denne uka (termin 30.08) og har da lagt bort de klærne jeg vil ha med til han.
Har begynt å tenke på hva jeg vil ha med, men usikker på hvor mye som trengs.
Nattkjole f.eks? Bruker man det? Jeg har dessuten ingen ammenattkjoler så må kanskje kjøpe det da... Og har bare en tykk morgenkåpe som er lyserosa med mørkerosa prikker. Tar jo en halv koffert. Noen som har tips til nattkjole og morgenkåpe som passer til årstida ?
Tenker å ha med stelleveske til lille med tingene hans, og en liten trillekoffert til meg og mannen med det vi trenger.
Hvor mange engangsammeinnlegg bør man ta med? Har pakket ned 12 par. Aner ikke om det er alt for lite![]()

Da har jeg bestilt Birkenstock badesko til å ha med i dusjen på føden og et kjempesøtt sett med morgenkåpe, ammenattkjole og tøflerSynes jeg fortjener det her jeg sitter og stikker meg i fingrene fem ganger om dagen og bare spiser kjedelige ting
Hva synes dere? Er dette praktisk? Det er luker til å åpne på nattkjolen
Vis vedlegget 185776
Vis vedlegget 185777
Så utrolig fin! Hvor har du kjøpt den?
Wow litt av en pris! Men var utrolig finBestilte settet i dag på ammebutikken på nettHåper bare det passer. Skrev e-post og spurte hva large tilsvarer og burde passe når man er 44/46 skrev de
![]()