Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som jeg fikk beskjed om :/ de skulle vist bytte ut produktene. Kanskje pakken blir bede?Jeg skulle hente vitus pakken min i går. De fikk ikke inn nye før i januar! Og hun sa det gjaldt alle virus apotekenemen du kan gå inn å se på gjerrigknarken.no
Går ikke glipp av noe, elendig pakke syns jeg,skikkelig skuffa siden jeg åpna den fra apotek 1 først.Jeg skulle hente vitus pakken min i går. De fikk ikke inn nye før i januar! Og hun sa det gjaldt alle virus apotekenemen du kan gå inn å se på gjerrigknarken.no
Går ikke glipp av noe, elendig pakke syns jeg,skikkelig skuffa siden jeg åpna den fra apotek 1 først.
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Går ikke glipp av noe, elendig pakke syns jeg,skikkelig skuffa siden jeg åpna den fra apotek 1 først.
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Jeg fikk den siste de hadde når jeg var der. Det var flaks. Men de er jo ikke så veldig spennede da.Jeg skulle hente vitus pakken min i går. De fikk ikke inn nye før i januar! Og hun sa det gjaldt alle virus apotekenemen du kan gå inn å se på gjerrigknarken.no
Jepp! Du må bli medlem i Libero-klubben. Påmelding er gratisSniker fra mars...måtte dere registrere noe sted for å få pakke fra kiwi?
Var bare med noen få bleier i den pakka. Men resten av innholdet var bra!Jeg fikk beskjed at de ikke fikk inn apotek1 pakken før i februar. Det er et apotek som skal ha noen inne men så ble jeg litt usikker på om jeg skulle ventet siden de skal forandre på innholdet. Men da er jo babyen født, så da er vel de bleiene som følger med for liten. Følger ikke den minste str med?
Sniker fra mars...måtte dere registrere noe sted for å få pakke fra kiwi?
Jeg har også bestilt den. Syns bare det er så rart de sender den ut så seint i svangerskapet? Starten av januar, liksom?Jeg mangler bare rimipakken jeg nåBlir spennende å se hva som er i den... Har hørt fra andre at den er veldig fin
![]()
Ja, den kommer utrolig sent! Teit..Jeg har også bestilt den. Syns bare det er så rart de sender den ut så seint i svangerskapet? Starten av januar, liksom?