Pakker fra nettet

Sylet

Andre møte med forumet
Hei! Har fått pakke fra apotek1, vitus apotek og kiwi. Det kommer vell fra Rimi etterhvert og! Noen som vet om flere plasser det går an å bestille slike pakker?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm, har ingen link å gi deg, men det noen tråder som ligger her på forumet om akkuratt dette :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Ja, men det er jo så mange kommentarer på den at det er jo ikke å finne frem der :p

Jeg skulle hente vitus pakken min i går. De fikk ikke inn nye før i januar! Og hun sa det gjaldt alle virus apotekene :( men du kan gå inn å se på gjerrigknarken.no

Jeg skulle hente vitus pakken min i går. De fikk ikke inn nye før i januar! Og hun sa det gjaldt alle virus apotekene :( men du kan gå inn å se på gjerrigknarken.no
Samme som jeg fikk beskjed om :/ de skulle vist bytte ut produktene. Kanskje pakken blir bede? ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Går ikke glipp av noe, elendig pakke syns jeg,skikkelig skuffa siden jeg åpna den fra apotek 1 først.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg henta vituspakken for ca en mnd sida og ble utrolig skuffa....vanvittig dårlig og lite innhold. Så kanskje det er på tide med en oppgradering ja! Et pluss var at jeg fikk med 2 bodyer, noe de hadde liggende, men ikke fikk lov å selge fordi de var så stive(?) ..men de var jo helt normale i stoffet etter jeg vaska de :)

Pakken fra Kiwi og Rimi har jeg ikke henta enda.

Går ikke glipp av noe, elendig pakke syns jeg,skikkelig skuffa siden jeg åpna den fra apotek 1 først.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Den pakken var jeg kjempefornøyd med, fullstappa :D

Jeg likte best den fra kiwi, siden den ikke inneholdt sånne små prøver bare. Har ikke mottatt fra Rimi enda.

Foreldreklubben kommer også med en pakke, men den var mest skuffende. fikk bare reklame og en leverpostei boks jeg ga til bikkja..

Jeg fikk den siste de hadde når jeg var der. Det var flaks. Men de er jo ikke så veldig spennede da.

Sniker fra mars...måtte dere registrere noe sted for å få pakke fra kiwi?
Jepp! Du må bli medlem i Libero-klubben. Påmelding er gratis :)

Jeg fikk beskjed at de ikke fikk inn apotek1 pakken før i februar. Det er et apotek som skal ha noen inne men så ble jeg litt usikker på om jeg skulle ventet siden de skal forandre på innholdet. Men da er jo babyen født, så da er vel de bleiene som følger med for liten. Følger ikke den minste str med?

Jeg fikk beskjed at de ikke fikk inn apotek1 pakken før i februar. Det er et apotek som skal ha noen inne men så ble jeg litt usikker på om jeg skulle ventet siden de skal forandre på innholdet. Men da er jo babyen født, så da er vel de bleiene som følger med for liten. Følger ikke den minste str med?
Var bare med noen få bleier i den pakka. Men resten av innholdet var bra!

Sniker fra mars...måtte dere registrere noe sted for å få pakke fra kiwi?

Du må registrere deg på libero.no :-)
Jeg var å hentet min i dag, bra innhold :-)

Jeg mangler bare rimipakken jeg nå :D Blir spennende å se hva som er i den... Har hørt fra andre at den er veldig fin :)

Back
Topp