Pakkekalender

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva henger dere pakkene på? Hadde en veldig fin en da jeg var liten, som en stor bamse med nisselue med masse kroker på, men den finnes jo selvsagt ikke lenger:( noen som har noen tips ? :D

Vi har pra perfecthome, hjerte med kroker og tall[emoji5]

Henger i trappa
først girlander , så pakker og til slutt julekuler mellom pakkene

Vi har en knaggrekke med hvite hus og 24 knagger da. Kjøpt på en av disse interiørbutikkene. Oppvokst med pakker hengende nedover gelenderet i trappa :)

Hva henger dere pakkene på? Hadde en veldig fin en da jeg var liten, som en stor bamse med nisselue med masse kroker på, men den finnes jo selvsagt ikke lenger:( noen som har noen tips ? :D
Henger de på en Kari trestakk nisse som henger på veggen. Jeg hadde den når jeg var liten og nå har barna mine fått den :)

Jeg prøver bli ferdig med denne dritten her. Men blir altså ikke ferdig. De to siste årene har eldste lånt min, før det hang de i vinduet. Vurderer gi eldste min egentlig, som arv, også kan yngste få denne, heller [emoji23]
396b093e091bb560a9df45c34b323c19.jpg

Jeg prøver bli ferdig med denne dritten her. Men blir altså ikke ferdig. De to siste årene har eldste lånt min, før det hang de i vinduet. Vurderer gi eldste min egentlig, som arv, også kan yngste få denne, heller [emoji23]
396b093e091bb560a9df45c34b323c19.jpg
Min ser forresten slik ut:
91dde2e57e6cd90f9e9dd4effe920a52.jpg

har en som mamma har brodert, som vi brukte da vi var små :)

Her var vi så heldige at min mor broderte en kopi av den jeg/vi hadde når vi var små til gutten min[emoji4]

Kjøpt noe greier på kremerhuset for to år siden. En hvit "planke" med kroker og tall :)

Back
Topp