Hva henger dere pakkene på? Hadde en veldig fin en da jeg var liten, som en stor bamse med nisselue med masse kroker på, men den finnes jo selvsagt ikke lenger
noen som har noen tips ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henger i trappa
først girlander , så pakker og til slutt julekuler mellom pakkene
he he du må bare lære de til ikkr å røre vet duDet er så fint, hadde jeg bare ikke hatt små unger aom river det ned[emoji23]

he he du må bare lære de til ikkr å røre vet du![]()
he he såpass jaHar jo grind både på topp og bunn men jeg er såpass perfeksjonist at jeg hadde dødd hvis de hadde rivi ned noe[emoji23]
Henger de på en Kari trestakk nisse som henger på veggen. Jeg hadde den når jeg var liten og nå har barna mine fått denHva henger dere pakkene på? Hadde en veldig fin en da jeg var liten, som en stor bamse med nisselue med masse kroker på, men den finnes jo selvsagt ikke lengernoen som har noen tips ?
![]()
Min ser forresten slik ut:Jeg prøver bli ferdig med denne dritten her. Men blir altså ikke ferdig. De to siste årene har eldste lånt min, før det hang de i vinduet. Vurderer gi eldste min egentlig, som arv, også kan yngste få denne, heller [emoji23]
![]()