Pakke kalender, tips?

ToBlirTre:)

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som gir pakkekalender til sin samboer? Vet dere hva dere skal fylle alle gavene med? ☺ Jeg og min samboer har bestemt at vi skal gi en pakkekalender til hverandre i år.. ☺

Sambo elsker snickers så et par v dagebe er det det. Så får hab de små Famous grouse flaskene (whiskey) på en fredag og en lørdag, ellers har han tidligere også fått Alien (ridley Scott) shampo og balsamflasker, Batman ting, deodoranten han bruker, batterier til Xboxkontrollen +++ :-)

Vi skal kjøpe adventsgave. Gjorde det i fjor også, altså én gave til hele adventstiden. Jeg kjøper nok i tillegg flax-kalendre og sjokoladekalendre til oss begge :)

Det skal vi også , syntes det er så koselig :-)
Her er det sokker, flakslodd, boksere, sånn mobil lade kabel, kjærligheter.. Til nå :p

Mange her som gjør noe koselig for partneren sin i førjulstiden og det er kjempe viktig! ☺ Blir nok litt sånne småting her også som ulikt godteri, juleøl muligens, kanskje et par større ting som jeg vet han kan trenge..hehe..

Her får han ølkalender. Reiser til ølutsalget og kjøper øltyper man ikke finner på matbutikken. Så får han én hver dag. :)
Jeg har lagt inn ønske om smoothie/sjokolademelk-kalender. :p

Her skal mannen få lappe-kalender.
Der kan det feks stå et kompliment, hvilken egenskap ved han jeg liker, en ting vi skal gjøre den dagen, eller feks Idag skal du få en stor pakke( så får han en større pakke som er innpakket,feks en øl) eller Idag skal vi lage biff til middag!

Han fikk det ifjor, og han sa han syntes det var gøy.
Året før fikk han pakke kalender, og det er jo vanskelig å finne på nye små ting for at det ikke skal bli så dyrt!

I tillegg kjøper jeg hver vår flax kalender:)

Jeg skal lage kalender, og har tenkt å gi ham bl.a. flaxlodd, boksere, juleøl, en kopp det står "far" på, tegneserier, sjokolade, og litt småting som egentlig er til babyen eller har med babyen å gjøre, men som han sikker synes er koselig å få likevel:) Én pakke har f.eks. refleksvest til han og refleks til barnevogna.

Mange gode ideer her og jeg er sikker på at alle samboere vil bli veldig fornøyd med det de får i sin kalender! ☺

Tror mannen får klare seg med konfekt kalenderen jeg kjøpte med hjem forrige helg ;) Men i fjor fikk han små ting som øl, mikro popcorn og sjokolade på utvalgte dager :) Julekalenderen må opp uansett om det kommer pakker på den eller ei :P

Her blir det ikke pakkekalender, men en form for kalender blir det jo.
Har ei snor med 24 klyper. Hver klype får en lapp, hvor det står noe om hva eller hvorfor jeg elsker han. Innimellom følger det med "gavekort" på middag og film, massasje ol. eller flakslodd, gamevoucher etc. Og det var helt innafor her :)

Er noen år siden vi var opptatt av sånt :p her har vi hver vår flaxkalender og farmor lager pakkekakender til gutten vår, tradisjon tro :)

Vi har flaxkalender og en kindersjokoladekalender på deling stort sett :-) Frøkna på 2,5 får heller ikke pakkekalender i år da jeg ikke tror hun vil forstå greia med at den varer kun i 24 dager :P

Min mann får "standard" kalenderen med 24øl av forskjellige typer
Jeg får en pakkekalender av ham, som jeg nok tror storejenten har hjulpet litt til med (han har ikke helt roen på f.eks sminketypene mine)

Er noen år siden vi var opptatt av sånt :p her har vi hver vår flaxkalender og farmor lager pakkekakender til gutten vår, tradisjon tro :)
Lurer på når jeg blir gammel nok til ikke å forvente adventskalender og/eller påskeegg :-P

Vi har ikke pakkekalender til hverandre hvert år, men har hatt det en gang eller to før og da delte vi kalenderen så vi fikk 12 gaver hver og annenhver dag! ☺ Ellers har vi pleid å ha flax kalender. Men i år lurte samboer på om han skulle kjøpe pakkekalender til meg, og da fikk jo jeg lyst til å lage til han også..☺ nå får han bare bestemme om han vil ha hel eller halv.. ☺

Noen som gir pakkekalender til sin samboer? Vet dere hva dere skal fylle alle gavene med? ☺ Jeg og min samboer har bestemt at vi skal gi en pakkekalender til hverandre i år.. ☺

Jeg vet ikke hvor mye penger du vil bruke, men på coolstuff.no har de litt forskjellige morsomme og praktiske gadgets. Tenkte å kjøpe noe der selv. Vi deler pakkekalenderen og gir/får annenhver dag. Myye lettere å finne 12 gaver enn 24

Jeg vet ikke hvor mye penger du vil bruke, men på coolstuff.no har de litt forskjellige morsomme og praktiske gadgets. Tenkte å kjøpe noe der selv. Vi deler pakkekalenderen og gir/får annenhver dag. Myye lettere å finne 12 gaver enn 24
Vi har også kommet frem til at vi deler kalender så da blir det 12 gaver på hver og annenhver dag! ☺ Koselig med en liten kalender også! ☺Har ikke fastsatt noe beløp enda, men blir noe fornuftig og praktisk samt noe mer gøy/enkelt.. ☺

Back
Topp