Noen som gir pakkekalender til sin samboer? Vet dere hva dere skal fylle alle gavene med? ☺ Jeg og min samboer har bestemt at vi skal gi en pakkekalender til hverandre i år.. ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på når jeg blir gammel nok til ikke å forvente adventskalender og/eller påskeeggEr noen år siden vi var opptatt av sånther har vi hver vår flaxkalender og farmor lager pakkekakender til gutten vår, tradisjon tro
![]()
Noen som gir pakkekalender til sin samboer? Vet dere hva dere skal fylle alle gavene med? ☺ Jeg og min samboer har bestemt at vi skal gi en pakkekalender til hverandre i år.. ☺
Vi har også kommet frem til at vi deler kalender så da blir det 12 gaver på hver og annenhver dag! ☺ Koselig med en liten kalender også! ☺Har ikke fastsatt noe beløp enda, men blir noe fornuftig og praktisk samt noe mer gøy/enkelt.. ☺Jeg vet ikke hvor mye penger du vil bruke, men på coolstuff.no har de litt forskjellige morsomme og praktiske gadgets. Tenkte å kjøpe noe der selv. Vi deler pakkekalenderen og gir/får annenhver dag. Myye lettere å finne 12 gaver enn 24