Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sol88
Ja var veldig dumt:( Syns det var litt kos og amme jeg.. Jeg hadde jo mer enn nok, så skjønte ikke hvorfor det bare ble mindre og mindre.. Og hver gang han hadde diet fikk han vondt i magen, men når han fikk bare nan så var han så blid som bare det.. Så begynte å lure siden jeg holdt meg unna alt man skal! Dritt kjipt!Men er ikke noe å gjøre noe med, annet enn å pumoe som faen![&:]
ORIGINAL: sol88
Ja var veldig dumt:( Syns det var litt kos og amme jeg.. Jeg hadde jo mer enn nok, så skjønte ikke hvorfor det bare ble mindre og mindre.. Og hver gang han hadde diet fikk han vondt i magen, men når han fikk bare nan så var han så blid som bare det.. Så begynte å lure siden jeg holdt meg unna alt man skal! Dritt kjipt!Men er ikke noe å gjøre noe med, annet enn å pumoe som faen![&:]
ORIGINAL: Inmari
rodde det var common knowledge jeg.. Er bare minipillen en kan gå på når en ammer.. (av p-piller..)
Ja det har blitt understreket flere ganger her, men det hjelper fortsatt svært lite.