P - piller og amming!!! Les dette...

Nei men han husket meg veldig godt. For det var veldig kritisk! Men men han burde ikke glemme at man ikke gir ut di pillene hvertfall.. Godt man kan finne ut av ting selv[;)]

ORIGINAL: sol88

Ja var veldig dumt:( Syns det var litt kos og amme jeg.. Jeg hadde jo mer enn nok, så skjønte ikke hvorfor det bare ble mindre og mindre.. Og hver gang han hadde diet fikk han vondt i magen, men når han fikk bare nan så var han så blid som bare det.. Så begynte å lure siden jeg holdt meg unna alt man skal! Dritt kjipt! Men er ikke noe å gjøre noe med, annet enn å pumoe som faen![&:]

Jeg håper du får det til om du velger å prøve å få opp produksjonen igjen!Jeg mistet selv melka tidlig, og syns det var ordentlig trist[:(]

Takk[:)]
ORIGINAL: GutteBabyMars09

Det var jo veldig dumt at dette skjedde da...

Håper du får opp melkeproduksjonen[:)]

jeg har og de p-pillene.. og jeg ammer[&:] gikk på de i 3mnd. Dette var en lege på gyn.pol klinikk på sykehuset som skrev ut til meg. Jeg spurte enda om han var sikker på jeg kunne ta de mens jeg ammet og han sa ja.. [8|]

Hmm mange raringer! Da ville jeg ha sluttet på de! Jeg skal ringe gynekolog i morgen og få time til å sette inn en vanlig spiral istedenfor! Ikke hormon spiral.. Ble på dårlig humør, fikk veldig sjokoladetrang og trøtt også av pillene.. Noe jeg ikke var plaget med før jeg begynte på de igjen.. Lykke til[:D]

ORIGINAL: sol88

Ja var veldig dumt:( Syns det var litt kos og amme jeg.. Jeg hadde jo mer enn nok, så skjønte ikke hvorfor det bare ble mindre og mindre.. Og hver gang han hadde diet fikk han vondt i magen, men når han fikk bare nan så var han så blid som bare det.. Så begynte å lure siden jeg holdt meg unna alt man skal! Dritt kjipt! Men er ikke noe å gjøre noe med, annet enn å pumoe som faen![&:]

pumpe som faen øker ikke melkeproduksjon så mye som å legge baby til brystet hver time/hver andre time.
Et tips bare. Og gjerne ammete halvtime før amming, 1-2 ggr om dagen. Krysser fingre for at du greier å få melka tilbake.

Tror ikke det er så common knowledge som dere skal ha det til.. Kanskje dere som allerede har barn ja og vært gjennom det der.. Men jeg visste ikke det...[:)]

Kjedelig at det ble sånn for deg da[&o]

rodde det var common knowledge jeg.. Er bare minipillen en kan gå på når en ammer.. (av p-piller..)

Ja det har blitt understreket flere ganger her, men det hjelper fortsatt svært lite.

ORIGINAL: Inmari

rodde det var common knowledge jeg.. Er bare minipillen en kan gå på når en ammer.. (av p-piller..)

Ja det har blitt understreket flere ganger her, men det hjelper fortsatt svært lite.

Nå har det ikke vært aktuelt for meg enda, så sikkert derfor jeg ikke har fått det med meg.. Men vet det jo nå da[8D][;)]

Back
Topp