Påvist sopp og diflucan

En tråd i 'Amming og ernæring' startet av Isis, 6 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Isis Glad i forumet It's gonna be May 2019

Noen som har gått på dette? Hvor raskt ble dere bedre? Møkk lei. Hatt såre bryst og stikkinger i over syv uker.

2. Isis Glad i forumet It's gonna be May 2019

Kjære past me! Det gikk bra til slutt sist. Men Nå er du på’an igjen. Denne gangen er det over åtte uker med diflucan uten at det hjelper. Arg!

3. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Fy søren så kjipt! Har legen din hatt kontakt med NKA/nasjonalt kompetansesenter for amming for å høre om andre muligheter/doseringer?

4. Isis Glad i forumet It's gonna be May 2019

Nei, har bedt om det to ganger nå. Men ikke fått kommentar tilbake på det. Skal til legevakta nå for å jeg er tom og legen rakk ikke å ta kontakt før helga. Tenkte å be de ringe NKA for å høre.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Isis Glad i forumet It's gonna be May 2019

Ble økt fra 100 til 200 mg og ny kur i 14 dager. Det er 28 tabletter så kunne ta de resterende også hvis jeg ikke ble bedre.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  6. SoriaMoira Elsker forumet

Har du prøvd å bruke ammeinnlegg som kan kokes? Å gå med fuktige/feil ammeinnlegg kan forverre det meste av slike problemer.

7. Isis Glad i forumet It's gonna be May 2019

Ammepol har gitt meg beskjed å kun bruke engangs. Heldigvis er «let down» følelsen så tydelig så går ikke med våre.

8. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Har du prøvd noen andre typer engangs da? Har hørt om noen som har fått mindre smerter av å bytte merke

Del denne siden