Påvist sopp og diflucan

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Noen som har gått på dette? Hvor raskt ble dere bedre? Møkk lei. Hatt såre bryst og stikkinger i over syv uker.
 
Kjære past me! Det gikk bra til slutt sist. Men Nå er du på’an igjen. Denne gangen er det over åtte uker med diflucan uten at det hjelper. Arg!
 
Fy søren så kjipt! Har legen din hatt kontakt med NKA/nasjonalt kompetansesenter for amming for å høre om andre muligheter/doseringer?
 
Fy søren så kjipt! Har legen din hatt kontakt med NKA/nasjonalt kompetansesenter for amming for å høre om andre muligheter/doseringer?
Nei, har bedt om det to ganger nå. Men ikke fått kommentar tilbake på det. Skal til legevakta nå for å jeg er tom og legen rakk ikke å ta kontakt før helga. Tenkte å be de ringe NKA for å høre.
 
Ble økt fra 100 til 200 mg og ny kur i 14 dager. Det er 28 tabletter så kunne ta de resterende også hvis jeg ikke ble bedre.
 
Har du prøvd å bruke ammeinnlegg som kan kokes? Å gå med fuktige/feil ammeinnlegg kan forverre det meste av slike problemer.
 
Ammepol har gitt meg beskjed å kun bruke engangs. Heldigvis er «let down» følelsen så tydelig så går ikke med våre.
 
Har du prøvd noen andre typer engangs da? Har hørt om noen som har fått mindre smerter av å bytte merke
 
Back
Topp