Påskeplaner?

En tråd i 'April 2017' startet av Moderator Irene, 7 Apr 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hva skal dere i påsken da, jenter? :D
    På meg blir det litt jobbing, men så er det den "tradisjonelle" hytte-påsken, med kvikk lunsj og appelsiner! ;)

Hva med å dele 1 påskebilde hver ila uken? En egen påske-bilde-tråd? :)
    Gjerne en uhøytidelig konkurranse dere imellom også? Det har vært kjempe gøy tidligere! :)

I alle fall- RIKTIG GOD PÅSKE! :love7:flower

• Liker Liker x 1
  2. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

Føde forhåpentligvis! Termin påskeaften :p

• Liker Liker x 3
  3. LykkeIMagen Flørter med forumet

Jeg også skal føde (forhåpentligvis)! Termin 20'ende..men kan gjerne komme i påsken.
    Ellers får vi dille rundt hjemme på gården, grille pølser på bålpanne, ha litt besøk, leke ute i forhåpentligvis solskinn

• Liker Liker x 2
  4. svada Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Håper på fødsel jeg også, selv om det ikke ser sånn ut i toppformen jeg er i. Vi holder oss i hvert fall nær hjemmet og sykehuset :)

• Liker Liker x 2
  5. Kristin :) Forumet er livet Aprillykke 2017

Håper at storebror blir frisk nok til å reise på hytta her :)

• Liker Liker x 2
  6. Aprilgutt Glad i forumet Aprillykke 2017

Skal føde i løpet av ferien. One Way or another :happy: mens vi venter skal vi kose oss med påskeferie her hjemme. Sol, påskegodt, langer frokoster, vafler på balkongen.. :happy:

• Liker Liker x 2
    Last edited: 8 Apr 2017
  7. rødkopp *gleder seg til mars* Maiblomstene 2017 Marsmellows-15 Aprillykke 2017 Aprilbarna`15

Håper på fødsel, men forblir nok på vaggende hval stadiet til godt over påske med termin i slutten av måneden.. Holder oss iallefall i byen da forrige fødsel gikk fort! :)

• Liker Liker x 2
  8. Coco87 Flørter med forumet Julibarna2014

Samme her [emoji1]

9. Jeanymoen Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Jeg skal kose meg med baby! Og håpe at de såre brystene snart blir bedre:)

• Liker Liker x 2
  10. Erina Forelsket i forumet

Håper også på fødsel. Ellers blir det hjemmepåske på oss i år. Må holde oss i nærheten av sykehus.

• Liker Liker x 1
  11. RosaFuggel Elsker forumet Aprillykke 2017

Med fersk baby skal vi kose oss hjemme og antagelig få en del besøk. Håper storesøster får av gipsen på beinet sitt tirsdag, sånn at hun blir mer uavhengig igjen :)

• Liker Liker x 1
  12. Bittalittabøtteknott Forelsket i forumet

Det må nesten bli fødsel?! Er seks dager på overtid i dag. Hadde egentlig tenkt oss til svigers, men det spørs nå som kidden er så himla treig. Er vel ikke så lett å reise når han er heeelt nybakt...

• Liker Liker x 1
  13. Mackenzie87 Betatt av forumet

Planen er fjellet, hytta, solveggen, kvikklunsj, solo, appelsiner og forhåpentligvis en liten skitur ;) Det må jo gå an når han nesten er 3 uker :) Jeg håper hvertfall :)

• Liker Liker x 3
  14. Sykepleierinnen Glad i forumet Aprillykke 2017

Nyyte barseltiden :)

• Liker Liker x 1
  15. MammasLilleKnøtt Glad i forumet

Termin idag så regner med at hu kommer iløpe av påska [emoji4]

• Liker Liker x 1
  16. eles Blir kjent med forumet

Vi skal være hjemme. Den 2.påskedagen skal til sykehuset til prepol undersøkelse, da blir det siste ting og tang ferdiggjort før lille kommer :)

• Liker Liker x 1
  17. Tigerlilje Forumet er livet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Aprillykke 2017

Være hjemme og nyte barseltiden :Heartred

• Liker Liker x 1
  18. Snabeldyret Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Aprillykke 2017 Aprilbarna`15

Hehe, samme her! Håper baby kommer snart, men blir nok gående som en vaggende hval til over påske...

• Liker Liker x 2
  19. Guldoria Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Vi fikk ikke bli med på hytta så vi er hjemme... kanskje likegreit da jeg startet på den uendelige lange latensfasen i går morges. Håper det blir noe mer action i løpet av natten :nailbiting: kanskje blir det en påskekylling:chicken:

• Liker Liker x 1
  20. Baby 2017 Flørter med forumet

Denne påsken skal brukes på å bli kjent med lille prinsessa vår. Akkurat nå føles det ut som om at jeg kun er et meieri:p:p:p

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden