Påskeplaner?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva skal dere i påsken da, jenter? :D
På meg blir det litt jobbing, men så er det den "tradisjonelle" hytte-påsken, med kvikk lunsj og appelsiner! ;)

Hva med å dele 1 påskebilde hver ila uken? En egen påske-bilde-tråd? :)
Gjerne en uhøytidelig konkurranse dere imellom også? Det har vært kjempe gøy tidligere! :)

I alle fall- RIKTIG GOD PÅSKE! :love7:flower
 
Jeg også skal føde (forhåpentligvis)! Termin 20'ende..men kan gjerne komme i påsken.
Ellers får vi dille rundt hjemme på gården, grille pølser på bålpanne, ha litt besøk, leke ute i forhåpentligvis solskinn
 
Håper på fødsel, men forblir nok på vaggende hval stadiet til godt over påske med termin i slutten av måneden.. Holder oss iallefall i byen da forrige fødsel gikk fort! :)
 
Med fersk baby skal vi kose oss hjemme og antagelig få en del besøk. Håper storesøster får av gipsen på beinet sitt tirsdag, sånn at hun blir mer uavhengig igjen :)
 
Termin idag så regner med at hu kommer iløpe av påska [emoji4]
 
Vi skal være hjemme. Den 2.påskedagen skal til sykehuset til prepol undersøkelse, da blir det siste ting og tang ferdiggjort før lille kommer :)
 
Vi fikk ikke bli med på hytta så vi er hjemme... kanskje likegreit da jeg startet på den uendelige lange latensfasen i går morges. Håper det blir noe mer action i løpet av natten :nailbiting: kanskje blir det en påskekylling:chicken:
 
Denne påsken skal brukes på å bli kjent med lille prinsessa vår. Akkurat nå føles det ut som om at jeg kun er et meieri:p:p:p
 
Back
Topp