Påskeplaner

Får dere påskeegg av mannen da?

Her får jeg alltid påskeegg, det må jeg bare ha:-)

Det er sikkert kjempetungt så her i huset hadde det definitivt vært en mannfolkjobb! Nå er ikke vi så glad i snø og kulde så vi står sånn ca aldri på ski, men kommer vel til å bli litt når snuppa blir større. I påska drar vi til mine foreldre. Vi var der i jula men vi hadde omgangssyken og smitta de så oppholdet ble liksom litt labert og vi reiste hjem tidlig for ingen var i form. De bygger hytte så vi skal hjelpe de å sette opp gjerde så det er klart til hytta kan tas i bruk :) sambo tar pappaperm i påska for da får han lønn for nav teller ikke påske og slikt så da får han en uke "ekstra lønn". Jobben min er stengt i påska men nav sa jeg kunne jobbe før og etter påska så lenge lønna ikke overstiger det jeg "taper" på at han har perm så det var jo greit :) blir deilig å få jobbe litt igjen :)
Så herlig at det er så fleksibelt da! :D

Vet ikke hva som skjer enda men om ungene skal være hjemme,blir det noen dagsturer hit og dit om ikke så blir det husmorferie på meg :)

Ahahaha! Pleier å gjøre det samme her. Med valentinesblomster f.eks.. tror du jeg fikk det? Ikke akkurat..

Hehe:-)

Han glemte blomster på bryllupsdagen vår en gang...det falt ikke i god jord:-)

Hehe!!
Guttungen som er viktigst her da :-)

Påskeegg må man ha ja!!! Vi lager til hverandre! ...spørs om mannen tørr å lage til meg i år etter at jeg i fjor, i gravidehormonrus, begynte å gråte fordi jeg ikke fikk påskegg i påskegget mitt:p:oops::rolleyes:
Har kjøpt et nydelig lyserosa egg tiø Hermine som hun skal få DeeDee the dragon i:D

Påskeegg må man ha ja!!! Vi lager til hverandre! ...spørs om mannen tørr å lage til meg i år etter at jeg i fjor, i gravidehormonrus, begynte å gråte fordi jeg ikke fikk påskegg i påskegget mitt:p:oops::rolleyes:
Har kjøpt et nydelig lyserosa egg tiø Hermine som hun skal få DeeDee the dragon i:D
Hehehe
Så heldig Hermine er :)

Ahahaha! Jeg dauer! Så søt du er!! :D
De hormonene asså..;)

Vi har ingen planer! Mannen min vil en tur på LAN, men han kommer ikke til å være hele påsken slik som før i tiden.

Hehe!!
Guttungen som er viktigst her da :-)
Det er klart:D Skal aldri glemme den gangen pappa spiste opp mitt da jeg var liten:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ååå det var søtt gjort:rolleyes::rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg har aldri hatt påskeegg jeg... aldri vært tradisjon i min familie for det... men vil innføre det for guttene mine <3

Back
Topp