Får dere påskeegg av mannen da?
Her får jeg alltid påskeegg, det må jeg bare ha
Her får jeg alltid påskeegg, det må jeg bare ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig at det er så fleksibelt da!Det er sikkert kjempetungt så her i huset hadde det definitivt vært en mannfolkjobb! Nå er ikke vi så glad i snø og kulde så vi står sånn ca aldri på ski, men kommer vel til å bli litt når snuppa blir større. I påska drar vi til mine foreldre. Vi var der i jula men vi hadde omgangssyken og smitta de så oppholdet ble liksom litt labert og vi reiste hjem tidlig for ingen var i form. De bygger hytte så vi skal hjelpe de å sette opp gjerde så det er klart til hytta kan tas i bruksambo tar pappaperm i påska for da får han lønn for nav teller ikke påske og slikt så da får han en uke "ekstra lønn". Jobben min er stengt i påska men nav sa jeg kunne jobbe før og etter påska så lenge lønna ikke overstiger det jeg "taper" på at han har perm så det var jo greit
blir deilig å få jobbe litt igjen
![]()
Vi pleier å lage fellesFår dere påskeegg av mannen da?
Her får jeg alltid påskeegg, det må jeg bare ha![]()
Så heldig du er! Nei, her må vi nok lage selv.. slike ting kommee han ikke på.Får dere påskeegg av mannen da?
Her får jeg alltid påskeegg, det må jeg bare ha![]()
Så heldig du er! Nei, her må vi nok lage selv.. slike ting kommee han ikke på.![]()
Ahahaha! Pleier å gjøre det samme her. Med valentinesblomster f.eks.. tror du jeg fikk det? Ikke akkurat..Jeg minner han på det hehe, han slipper ikke unna den![]()
Ahahaha! Pleier å gjøre det samme her. Med valentinesblomster f.eks.. tror du jeg fikk det? Ikke akkurat..
HehehePåskeegg må man ha ja!!! Vi lager til hverandre! ...spørs om mannen tørr å lage til meg i år etter at jeg i fjor, i gravidehormonrus, begynte å gråte fordi jeg ikke fikk påskegg i påskegget mitt![]()
Har kjøpt et nydelig lyserosa egg tiø Hermine som hun skal få DeeDee the dragon i![]()
Ahahaha! Jeg dauer! Så søt du er!!Påskeegg må man ha ja!!! Vi lager til hverandre! ...spørs om mannen tørr å lage til meg i år etter at jeg i fjor, i gravidehormonrus, begynte å gråte fordi jeg ikke fikk påskegg i påskegget mitt![]()
Har kjøpt et nydelig lyserosa egg tiø Hermine som hun skal få DeeDee the dragon i![]()
Det er klartHehe!!
Guttungen som er viktigst her da![]()
Ååå det var søtt gjortPåskeegg må man ha ja!!! Vi lager til hverandre! ...spørs om mannen tørr å lage til meg i år etter at jeg i fjor, i gravidehormonrus, begynte å gråte fordi jeg ikke fikk påskegg i påskegget mitt![]()
Hun må jo også få påskeggÅåå det var søtt gjort
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Klart detHun må jo også få påskegghun fikk en bitering i julestrømpen sin
![]()
Ne-eei..? Det var vel ikke noe særlig?Det er klartSkal aldri glemme den gangen pappa spiste opp mitt da jeg var liten
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum